01 august 2012

31.juuli

Ei midagi uut siin päikese all. Täna oli kõigil kiire kiire hommikul. C oli oma õega koos asju ajanud ja siis tekkis tal vaba aeg, et korterit vaatama minna. Ütles, et see oli küll odavam, aga oli olnud viimasel korrusel, miski katuseaknaga vms, et päike paistab koguaeg sisse. Seega suvel palav ja talvel külm, kuna aken oli suur olnud. Lisaks oli vannitoas miski probleem olnud ja C arvas, et ma ikka päris urkas elama ei peaks. Võtsid järgmise numbri ja ehk homme, kui jälle midagi vahele ei tule, lähme koos seda vaatama. Igaljuhul arvasid nad, et korteri leidmisega rendes pole raskusi, kuna tegu ikkagi ülikoolilinnaga ja siin üürikortereid palju. Uue koha peaks välja otsima aga laupäevaks, sest mind peab minema ikkagi registreerima ja seal on vaja üürilepingut.

Tallis tõi üks kiisu oma neli poega lagedale. Riietusruumi seinal võtsime ühe kihi maha, sest mu eile tapetud hiir hakkas haisema. Siis puhastasin ja panin Nearco sadulasse, kui C sõitis, tuldi pere viimasele lehmale järgi, kes juba vana oli... Pärast panin omale Elektra valmis, sõitsin. Galopis olin krampis, säär loksus ja potsusin sadulas.. Traav oli muidu päris hea. Tegin 5 korda harjutust ka, pisike kahene süsteem, traavis. Elektra oli supertubli, tuli rahulikult, mina avastasin, et ei oska istuda kahe takistuse vahel ja ei oska oma kätega endiselt midagi teha. Ciccio muudkui kiitis ja enne hüppeid oli vait. Ütlesin, et ta midagigi ütleks, mul on imelik sõita nii. Ta ütles, et mis ta ikka öelda oskab, väga hästi sõidan ja tema on rahul.. Bääh. Ok.



Jalutasin Elektrat nii kaua, kuni E ja C Arese valmis panid, kui sõitma läksid, läksin mina pessu. Kui nemad lõpetasid, pesin ka Arese. Oligi kõik. 

Mingi hetk monteerin vast video ka kokku oma trennist, aga kui ma seda ei postita ja varsti üldse teile ei kirjuta midagi, siis asi on selles, et mul pole netti enam. Elli netipulk viskab mulle mingit kirja ette, et interneti mahulimiit saab täis. Ma ei tea, mis siis saab.. Läheb kallimaks? Ei saa kasutada nii kaua? Unustasin Ellilt küsida ka, homme teen seda.. Loodan homme veel kirjutada.

Ciao.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar