08 august 2012

Vajame seppa Lõuna-Itaaliasse !

Ja tõsiselt. Kui ma teaks, et keegi, kellele meeldib välismaal töötada ja on omandanud just sepatööks vajalikud oskused, siis ma soovitaksin reisida siia, osta kokku omale korralik varustus ja see tasub ennast peagi ära. Kedagi ahvatleks see mõte?

Asi on selline, et meil tallis seisavad pooled hobused, kuna pole võimalik sõita hobusega, kelle kabjad on üle kasvanud ja rauad juba viltu all, kuigi peakso lema tegu ravirautused. Nii, uudis on see, et sepp helistas ja ütles, et ta saab tulla homme kell 17.00 ja pärast seda võib-olla laupäeval ja siis enam mitte, sest tema läheb ühe tüdrukuga koos mere äärde ja siis algab temal PUHKUS! Saate aru. Ei noh, vana mees ka juba, eks tal olegi vaja puhata ka, aga ta teeb niigi ainult ühe hobuse päevas ja selle eest saab 50-60 euri. Inimesed on valmis rohkem maksma selle eest, et nad teavad, et võivad jätta sepa ja hobuse talli vahele kahekesi. Siin see pole võimalik, sest nagu varemgi olen maininud, siis mees unustab poole töö pealt ära, miks ta tuli :)

Elli rääkis, mismoodi nad käisid teises regioonis võistlemas ja Elektral tuli raud alt ära. Natuke murdus kapja ka, seega oli vaja sepp koha pealt. Tuli mees, kes avas oma auto uksed ja seal leidus igasugu vidinaid. No nagu meil Eestis. Ja siis Elli küsis, et kas ta ei saaks tulla ka nende talli. Aga mees ütles, et tal on seal kliente nii palju, et ei mängi kuidagi välja. Loomulikult heal sepal kliente jagub. Elli oli nõus isegi rohkem maksma, aga mees ütles, et ei ole ikka võimalik, meie tall on selleks kaugel ka.

Seega keegi, kellele sepa töö ja Itaalia meeldib, siin oleks võimalik selle tööga teenida. Isegi, kui päevas ainult 2 hobust teeks. Kolm ja oled miljonär. Ja puhkuse ajal saab mere äärde sõita (: Mõelge selle üle, kallid töötud Eesti sepad. (hiljem lisatud: nagu Eestis saaks kasutada seesugust väöljendit. Rumalus)

Muidu oli jälle Elektraga sõitmine täna super hea, C ütles, et reedel proovime hüpata ka. Loodan, et saan Elektra galopi siis ka nii hästi toimima nagu täna.

Kiirelt mainin ära, et Luisa tõi mulle pappi ja olin talle suureks abiks täna. Ta teeb nii head ja rahulolevat nägu alati, kui ma midagi õigesti teen. Selle nimel tasub vaeva näha (: Kindlasti oli midagi veel, aga mul on kõht jube tühi ja mind juba oodatakse.. Seega lähen söön nüüd midagi imelist, nagu pitsa näiteks (: Teie olge tublid ja kirjutan teile homme jälle.

Ps. Ei saa mainimata jätta, et homme lähen mere äärde (: Päevitan oma valged randid ka ära, siis olen üleni ilus ja pruun (: Ma tean küll, et teil seal on torm ja vihma sajab. Lihtsalt pidin mainima. Olgu.

Ciao.

2 kommentaari:

  1. Ma arvan, et Eesti sepad pole töötud ;) Neid siin niigi vähe, nii et ei ahnitse midagi Itaaliasse...


    A.

    VastaKustuta
  2. Jäin ise ka pärast mõtlema, et väljend "töötu Eesti sepp" ei ole vist kuidagi kasutuses. Aga mõni võiks tekkida või kogu oma varustusega siia puhkusele sõita :P Unistada ikka võib. Eestis on seppasid vähe, siin pole üldse. Päris nutune seis on ikka.

    VastaKustuta