23 august 2012

Nii.. Kirjutaks mingeid uudiseid teile. Midagi väga põnevat pole toimunud, olen kaks päeva Rositaga sõitnud. Lihtsalt natuke, enne kui Angielo selga läheb. Hobu on mõnusa liikumisega muidu, aga mind ikka see jalaviga häirib. Käiguvahe ilmselge jällegi, Elli on minuga ühel arvamusel, aga Ciccio väga numbrit ei tee. Muidu on hobune alla ka võtnud veidi, pekki on ikka kadunud selle kuu ajaga, nüüd võiks mõni lihas ka tulla, siis oleks täitsa ilus hobune.

Palav on meil ikka, täna õhtul jõudsin koju, auto näitas 29 kraadi sooja. Õhtune õhk on muidugi suurepärane ja niimoodi võiks see 29 kogu aeg olla. Päeval näitab auto 40, see ei ole nii mõnus.

Korteriomanik pidi oma puhkuselt tagasi linna tulema laupäeva pärastlõunal. Meie läheme laupäeva hommikul Silasse ratsavõistlusi vaatama. Äkki sealt tagasi tulles saan korterit ka lõpuks näha. Pühapäeval võin ka võistlusi vaatama minna, kui tahan, aga ei pea, sest tegelikult on mul ju vaba päev. Aga mis ma siin ikka oma lemmik-itaallaseta passin. Arvatavasti lähen vaatan, sest Silas on kliima ka mahedam ja saab kartuleid süüa (:

Täna Francesca ja Angielo rääkisid tallis oma friisikatest, nende lakkadest ja patside punumisest. Tegin siis Arese peal kähku mingi hispaania patsi näidise, kõigile meeldis. Aga nad olid ikka näinud mingit patsi, mis oli lakaharja lähedal, tegin siis hispaania patsi lühikeselt ja siis proovisin n-ö kalasaba mööda lakaharja. Jätab mulje, et hobusel polegi lakka, aga ratsanikul seljast maru ilus vaadata. Kõik kiitsid ja öeldi, et kui lähme võistlustele, pean patse hakkama tegema. Uujaa. Vähemalt midagi kasulikku :)

Muidu mu Kiisu söögiisu on kolmekordistunud, nagu ta isegi. Rasedate asi. Avastasin, et ta nüüd magab mu basiiliku-peenras ööseti. On vist nii paks ja laisk, et ei jaksa kaugele minna ega endale sööki püüda enam. Kahju kohe, kui siit ära pean kolima. Loodan, et uued üürilised siin hoolitsevad ka Kiisu eest.

Seega.. ma ei tea, kirjutan, kui olen võistlusi näinud ja jälle midagi huvitavat leidnud. Olge tublid (:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar