30 juuli 2012

Ai

Hommikul oli valus ärgata, valus pesta ja valus riidesse panna. Tallis oli valus riideid vahetada ja hobust valmis panna. Natuke oli valus ratsutada ka ja tagasi tulles oli valus autos istuda. Sest ma sain PÄIKEST! Selg oli see koht, kuhu ma oma jogurtit ei ulatunud plätserdama, teised kohad pole valusad, aga punased ikka. Nägu on ka punane peas nagu vähil. Aga ei ole hullu, järgmine kord olen targem, kui päikse kätte lähen. Siinse päikse kätte.

Palav oli ka täna. Esmalt kordetasin Arest, siis pesin, siis tuli see perekond. Angielo, Francesca ja Nichole (kirjapilt kaheldav). Kuna hommikul käis sepp ja tegi lausa KAKS hobust ära (Ares ja Rosita), siis said nad oma hobusega täna ratsutada. Mõtlsin, et olgu, panevad oma hobuse valmis ja lähevad.. Aga Elli ütles mulle, et kas saan hobuse ära tuua...

... kas saan hobuse ära puhastada, kas saan hobuse valmis panna. Kas saaksin hobust ka ette kordetada. Eks ma ikka saan, teen mis mulle öeldakse, sest töötan siin. Aga tekkis lihtsalt küsimus, et miks nad ise ei tee ?

Elli pani samal ajal Elektra valmis, kui ma kordetasin Rositat. Rosital on vähemalt mõnus lahtine liikumine ja paistab päris tubli hobune olevat. Itaalia sporthobune, kelle ... põlvenmiss on täisverelist, aga isa oli vist teadmata.

Kordetasin ära, läksin vaatasin Elektra üle, aitasin täna Elli selga, kuna C ei tahtnud, et Elli täna ilma ratsutamata oleks. Elli sõitis, siis sõitsin mina, natuke traavi, natuke galoppi, siis läks hobune lõpetuseks lapsega kordele, kuna Rositaga sõidavad ainult isa ja ema. Kui sõidu lõpetasin tulin Rositaga pessu, pesin ta ise puhtaks ka ja omanikud vaatasid kõrvalt. Pärast rääkisid Ellile, et ma olen ikka nii tubli ja puhastan ja pesen hobust hoolega jne.. jne.

Vot. Tallis leidsin kaks hiirepoega, suht vastsündinud, olid seina seest välja kukkunud. Näitasin kõigile ära, siis tõin kassipoja ja see sai väikse suupiste. Pärast püüdis kuskilt teine kassipoeg ka hiire. Neid siin ikka jagub. Ma tapsin ka ühe ära, ta oli riietusruumi seinakatte all, aga see paistab poolenisti läbi, seega vajutasin selle hiire lössi. Teine oli ka, selle lõin uimaseks ainult, pärast oli minema jooksnud.

Homme hommikupoole lähme vist üht korterit vaatama. Loodan et on ilus ja korras ja pole väga kallis, sest asukoht on parem kui sellel siin. Eks näis. 

Aa, ja Luisa käis ju näd vah võistlustel. C oli küsinud, et kuidas läks.. Luisa ütles talle, et mõlemal päeval puhtad sõidud ja võitis üldarvestuses ka oma 90 cm. Ainult rosette ta talli ei toonud, need olid koju jäänud. Hommikul aga, kui sepp käis, küsis C temalt ka, et kas ta Luisa sõitu nägi. Sepp ütles, et nägi ikka, esimene päev tuli 2 takistust maha, teine päev tuli 3 takistust maha... Otsustage siis ise... 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar