08 juuli 2012

Pakin asju

Jube on see pakkimine. Väga raske on tõenäoliselt oma aastaks hädavajalik mahutada 25 kg sisse. Aga no mis teha. Kohver on enam vähem koos, kindlustuspoliis sai ka igaks juhuks välja prinditud ja välisministeeriumisse registreeritud, et ajutiselt maalt väljas olen. Viimased hädavajalikud asjad on ka soetatud, kohvrisse on vaja tekitada ruumi veel kodusküpsetatud leivale ja kamale :)

Ma ei tea, ongi pühapäeva õhtu.. Täna peaks veel paari inimest kohtama ja homme tüdrukutega lõunal käima. Ja siis homme õhtul lähen varakult tudule ja ärkan teisipäeval vara vara. Et äkki ma homme ei jõua kirjutama... Siis teisipäeval tõenäoliselt ma ka ei blogi, vaevalt kuskilt tasuta wifi leian. Järgmine kord kirjutan siis ilmselt, kui olen Itaalias omale neti saanud või kellegi netti laenanud.

Et siis.. kohtumiseni Itaaliast.

2 kommentaari: