15 juuli 2012

Domenica - pyhapàev

Nii hea... Puhkad vàlja, kàid dushi (mul pole katusega s-tàhte) all ja vaatad, mis internetis toimub. Otsisin video, et oskaksin kohalikku kohvikannu kasutada. Leidsingi ja proovisin jàrgi. Tàitsa mystiline, aga see teebki kohvi (: Kyll pàris kanget ja on mòeldud espresso jaoks, kuid mina panin sinna ohtralt piima peale ja sellest sai parim kohv, mida yle pika aja joonud olen. (:

Buon appettito, Maarja

Tegin endale... Lòuna ja hommikusòògi, 2 yhes. Nii hea, rohkemat ma pole vòimeline sòòma selle palavaga. Tomat, jààsalat, sibul ja mozarella. Mozarella on selline mònus soolakas, ei pannud siia juurde peale tilga òli ja vàhese pipra midagi. Kòrvale joon kyll mingit tooniku moodi asja, aga see kustutab vàhemalt janu hàsti.

Olin ju unustanud, kui keeruline on Itaalias poes kàia. Kòike on nii palju ja erinevat sorti, aga pooled asjad minu meelest syya ei kòlba. Harjumuse asi ilmselt, aga yritan hakkama saada. Raske on siis, kui Elisaga koos poodi làheme, ma tahaks seal kohe pikalt aega veeta, uurida, lugeda, mòelda, aga ei taha teise aega kulutada. Selles suhtes on mu maja jama koha peal, et mul ei ole vàga vòimalik yksi poodi minna. Poed on nii kaugel ja see ei meeldi ka Cicciole. Ytlesin ka, et ma ei taha, et nad alati minu pàrast sòitma peavad, kui mul poodi vaja minna. Seega ilmselt ma kolin umbes augustis vòi nii siit àra. Majaomanik tahab ka siia yliòpilasi vàtta, kes kindlasti ka aasta vòi kaks siin pysivad ja siis ta saab neilt rohkem raha kysida. Koht on nunnu, aga jah, vòiks olla nii, et saan iseseisvalt ringi liikuda (: Eks nàis.

Tàna ei saa vàlisust ka lahti hoida, òues on nii kuum, et see soojus tuleb tuppa muidu. Selle maja juures on hea, et pysib ypris jahedana, kui òues selline làmbe on. Pàike ju sisse ei paista.. Yldse on selle ilma juures vist ainult 1 suur pluss. Et ma pesen riideid, viin nad òue kuivama ja kahe minuti pàrast vòin sisse tagasi tuua, sest nad on juba kuivad (: Aga see on ka ainus pluss.

Ma ei tea, kas mainisin, et eile òhtul kandsin esimest korda t-sàrki. See tundus nii ahistav, kuna oli varrukatega. Kàin ju muidu òlapaelte vòi maikaga. Mòte teksapykstest tekitab enesetapu tunde. Kandsin neid viimati siis, kui siia tulin. Kui ma just hilisòhtul vàlja ei làhe, siis kannan neid sygisel jàlle (:

Siis mainin àra, et tegin blogiga nii, et kòik saavad kommenteerida. Lihtsalt klikka seal all... kommentaari nupukest ja lisa teksti lòppu pärast oma nimi, kui Sa pole registreerunud kasutaja siin (: Vot nii.

Ma nyyd lòpetan oma salatiga ja siis vaatan, mis tegema hakkan. (:

***

Sain Elisa netipulga oma arvutis tööle, seega saan talle arvuti tagastada ja siin täpitähtedega kirjutada (: Ja mu kiisu tuli jälle tagasi, lubasin talle, et järgmine kord poodi minnes ostan kiisutoitu ka. Kuigi peaksin vist panustama kirburohule... Ta kratsib ennast aegajalt. Panin talle nime ka - Kiisu, las siis kohalikud üritavad nime järgi hääldada (: Õpetan teda ks-kssile ka reageerima. Itaalia kassid ju ei tee välja, neid peab ts-ts-ts kutsuma :D

2 kommentaari:

  1. See on lahe, et ma nüüd kommenteerida saan, tahtsin ükspäev midagi juba öelda, aga nüüd ei mäleta enam :) Jõudu sinna selle megakuuma ilmaga, meil tuleb hetkel paduvihma ja on +14.
    Anneli

    VastaKustuta
  2. Unustasin oma blogi seaded algul paika panna jah, muudkui räägin, et kommenteerige :D
    Aga üritan ära kannatada ja teile ka päikest saata (:

    VastaKustuta