03 juuli 2012

Nauding

Eile ja täna olen Nennuga käinud metsas sõitmas. Ühe pika metsa ringi teinud, eile ühtpidi, täna teistpidi. Äärmiselt chill olemine. Tõmbasin ainult valtrapi kummist tekivööga peale ja hüppasin selga. Kuidagi on ju oma jalalihaseid vaja ratsutamisega harjutama hakata. Pärast eilset pold midagi hullu, aga pärast tänast on juba jalad veidi valusad, kuna tegime täna ühe lõigu galoppi ka. Üritasin teda seisma saada, enne kui maja juurde järsem kurv ja pinnasemuutus tuleb, aga mu reie tagumine lihas (!) läks krampi. Kes teab, millest ma räägin, siis nüüd ma tunnen nende olemasolu ja oleks vist tõesti vaja osata nad välja sirutada ;)

AirBaltic saatis mulle meelespea, et ma oma lendu ära ei unustaks. Nii armas. See ikka toimubki päriselt. Nädala pärast olen juba seal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar