20 juuli 2012

Aasta idioodi tiitel läheb ...

... mulle. Võite teele panna. Via Cecco Angiolieri 16, Rende, Itaalia. Nii lammas ei saa olla nagu mina täna. Ma ei julge kirjutadagi, mis ma tegin...

Ok, ütleme nii, et tahtsin teile esitada küsimuse, kas uue triikraua raualt tuleb kile eemaldada soojana või oodata, kuni see on maha jahtunud.... Tegu ei ole blondinaljaga.

Lihtsalt ma ei märganud, et raual kile peal oli ja kähku oli üks pluus vaja sirgeks saada. Pistik seina, õige kuumuse peale ... oot, aga miks see nii imelikult lõhnab. Ouuu noooou! :D Tegelt nüüd ajab juba naerma. Aga kraapisin selle osavalt soojast peast maha. Õnneks ei jõudnud see kõige hullemaks minna, läks lihtsalt natuke soojaks ja kleepuvaks ja oli kinni, aga sain selle kõik ilusasti maha ja raud näeb välja nagu uus.. Sest seda ta ongi :) Sellised asjad saavadki ikka ainult minuga juhtuda...

Igaljuhul talli jõudes panime Elektra valmis, sest täna tuli see perekond ratsutama. Hakkavad nüüd trennis käima, aga ilmselt esmaspäeval toovad oma hobuse C juurde. Neil on kaks friisikat. Kumbki väga sõita ei oska, aga tahavad õppida. Peres siis kõik ratsutavad (või üritavad vähemalt), ema, isa ja väike tütar. Täna oli tütrel kaasas ka sõbranna, kes elab tegelikult Austraalias ja nende kodukeel on ju inglise keel. Nii tore oli kuulata, kuidas keegi päriselt ka inglise keelt räägib. Igaljuhul pärast nende sõitu pidin jälle mina Elektrat "parandama" minema, et ta platsilt välja ei tahaks jalutada jne.. No tegin mõned ringid lõdvestavat traavi ja mõlemast jalast tiba galoppi ja siis jahutasime maha..

Muud suurt ei toimunudki, et Arest kordetasin (endiselt ta käitub nagu väike tropp) ja C kordetas Nearcot. Selline vaikne päev jälle. Muidugi jätkasime hapukoore-teemat. Seletasin siis neile, kuidas hapukoort tehakse, või kust see tuleb. Cicci arvas, et kui ta peaks seisnud piima (hapupiima sii jah) sööma, siis ta lõpetaks haiglas... No ma ei tea. Nüüd on mu missioon Itaaliast hapukoort leida.

Esmaspäeval ajame mu paberimajanduse ka korda, Cicciol on siin tuttavad politseinikud, kelle juures neid asju ajada tuleb. Ta on nendega sidet pidanud juba enne, kui kohale jõudsin, kuid pole sobivat aega leidnud mu registreerimiseks. See on siiski Itaalia.. Piano piano, kusagile pole kiiret.


Aga palav on meil siin kõigil ja vett tuleb juua palju palju.. Või siis midagi muud. Jajaa, täna on reede.. Võib omale kam idagi head lubada (:
Teile kõike kaunist ja päikest sinna vihmasesse Eestisse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar