26 juuli 2012

Mis mõttes?

Ikka pean kirjutama kolmapäeva päevauudiseid. Alustuseks helises mu telefon, kus Eesti kaart sees. Lauatelefoni nr, mõtlesin, et kes teab, mis, igaks juhuks vastan.
Tel: "Tere, olen ... , helistan teile Elisast, on teil hetk aega rääkida?"
Mina: "Ei ole ausalt, kuna viibin välismaal ega taha vastuvõetava kõne eest maksta väga."
Tel: "Oi, siis küsin, millal tagasi Eestisse jõuate?"
Mina: "Aasta pärast"
Tel: "Heehh.. Selge, teile me helistame siis aasta pärast tagasi, nägemist."

No mis mõttes? (:

Seejärel läksime talli, teel rääkis Elli, kuidas Marlon oli oma haiglaskäigust teatanud. Tal oli pandud terve käsi kipsi, kuigi öeldi, et katki pole midagi ja röntgenpilt anti kaasa. Kips peab peal olema 30-40 päeva.

Nagu.. Mismõttes?

Elli rääkis, et Cosenza haigla on muidu täitsa ok koht, aga see ortopeedia (?) osakond pidi vähe mööda olema. Soovitasid Marlonil oma pilt kaasa võtta ja teise haiglasse kobida, aga noh, Marlonile pidi kips meeldima vist. Nüüd oli C-l ja Ellil plaan kuu lõpus Marlonilt küsida, kas tahab, et mina Ladyt liigutaksin.

Töö kohta nii palju, et panin täna Nearco ratsutamiseks valmis, ajal, mil C ja Elli käisid poes koertesööki toomas. Siis läksin platsile, istusin trenni lõpuni ja siis panin omale Elektra valmis. Sõitsin ja pärast seda pesin hobuse. Pesin valjad ka korralikult puhtaks ja .. oligi kõik. C pesi Nearco ja Arese ise puhtaks, Arese panid ise valmis ka. Ja siis, kui nad pessu tulid, juhtis Elli mu tähelepanu sellele, et mõlemad on natuke mudased. Nad kukkusid koos hobusega. Aah, Mis mõttes?

Ei noh, point oli selles, et plats oli ikkagi liiga libe, kuna hommikul sadas. Nagu.. Oh really? Mis siis, et päike kütab, see ikkagi kogu platsi ei kuivatanud. Aga õnnelik kukkumine oli olnud, keegi viga ei saanud ja lihtsalt vajusid lompi kummuli. C oli natuke tujust ära küll selle pärast, aga pold hullu. Muidugi... Kõike oma juttu ei lubanud ma Ellil C-le õhtul tõlkida... Ehk siis.. Elektrast rääkisime natuke.

Ma uurisin seda Elektrat täna lähemalt. Tal on sadula all äärmiselt hõre karv. Samuti on ta nahk selline õrn ja veresooned kumavad läbi. Küünarnuki tagant mööda kõhuäärt jooksevad üsna jämedad sooned ja turja peal on vana hõõrdumise jälg. Hobune on äärmiselt kuri, kui teda saduldada ja selja pealt puhastades hell. Samuti pestes on ta valmis tapma, kui sadulavöö kohta pesen. Palpeerisin ta seljalihaseid. Ta pidi pooleks nõrkema, kui tiba survet selja pikkilihastele avaldasin. Terve selgroo pikkuses oli valuaisting märgatav. Ja siis me räägime platsil, kui hobune ei taha peatuda, koha peal seista või maalatte nähes rahulikult neile peale traavida, et hobune on praegu natuke totu ja liiga tugev? MIS MÕTTES ??

Elektrat seal uurides ja katsudes tahtis kül nutt kurku tulla, et kuidas ma ka nii lammas olen ja pole seda varem uurinud. Loomulikult ei taha ta, et ma tal seistes seljas istuks ja selle mittesobiva sadula talle vastu niigi õrnasid kohti surun. Loomulikult ei taha ta seljast lõdvestuda, kui tal on valus ja tahab sirutada ainult täiesti ette-alla, ilma igasuguse kontaktita. Ilmselgelt see sadulavöö (praegu on tõesti normaalse tugevusega, käsi mahub vahele) on olnud kunagi palju rohkem pingal, mis surub need sooned sealkohav väga ebameeldivasse olekusse.Sadula ja valtrapi vahel olev katkine pehmendus ( no ikka korralikult ribadeks ühest nurgast) teeb asja ainult hullemaks.

Seega ma rääkisin Ellile oma loo ära ja mida ma arvan. Asi on ikkagi tõsine. Olen sellest ennegi mõelnud, kuid.. Viimased päevad on kuidagi eriti jamad olnud. Ent kiidan seda hobust taevani, kuna ta siiski nii koostööaldis on... Vaatame, mis temaga ette võtame.

Luisa käis ka tallis, oli kuidagi kurvavõitu teine. Ta hobusel paistab silmapõletik olevat, sealt jooksis mingit koledat sodi ja rähma, aga ei ole hullu, võtame boksist hobuse, paneme valmis ja lähme platsile, sest laup-pühap on võistlused, sõitmata ei jäta. Kui talt silma kohta küsiti, vastas naine, et vahet pole, kui ära puhastada, see tuleb kohe tagasi, parem puhastada siis pärast trenni, trenni ajal pole oluline. Mis mõttes ?

Olen siin olnud 2 nädalat ja juba on juhe koos. Samas on kõik muu ju hästi ja tore. Homme lähen Conadisse süüa ostma ja hakkan rõõmsalt pastat mugima, nagu õigele itaallasele kohane...

Ajaa, Elli ütles, et nad tegid avastuse - Eesti on Euroopa Liidu liige. Juba 2004. aastast. M.. ....? Ega ma Hiinast tule, loomulikult oleme EL-s. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar