16 juuli 2012

Una bella giornata - üks kaunis päev


Ja see kann töötabki.. Pidin teilek ohe pilti tegema sellest, kuidas endale hommikukohvi valmistan.. Või noh, mis hommik see nii väga on. Kange on see värk, mis sinna kannu tuleb, aga kui piima peale valan, siis on hea maitsega (:

Eile käisingi õhtul jalutamas. Leidsin ühe pitsakoha kohe lähedalt, bussipeatused, selle Calabria ülikooli, pangaautomaadi ja nägin kaugelt ka Trony (kaubanduskeskus) silti, mis tähendab, et hakkasin vist tsivilisatsioonile lähenema. Pime oli, seega pilte teile ei teinud ja palav oli ka, mis siis, et juba õhtu ja pime. Huh. Aga tulin mina koju tagasi, siis toodi mulle föön ka (: Käisin natuke ringi sõitmas ja tulin koju magama.

Hommik algas dušinurga küürimisega, kuna leidsin sealt mingisuguse putuka. Olen sellist Eestis ka näinud, aga mulle ei meeldi, kui nad mu vannitoas ringi jooksevad. Seega lasin talle mürki, viskasin ta minema ja seejärel koristasin mõrvapaiga.
Täna on tööpäev, ootan Ellit ja äkki hiljem õhtul kirjutan, mis põnevat tegin (:

6 kommentaari:

  1. aga mina olen küll sellise kannuga väga normaalset kohvi teinud... paned ikka alla piisavalt vett ja üles normaalse koguse kohvi? :D või oli see teistsugune kann, ainult et näeb välja samasugune..

    VastaKustuta
  2. No nemad ütlevad, et see on espresso kann, vett ei saa rohkem panna, kui pool tassi, kohvi see eest mahub, panen umbes 2 ja pool pisikest lusikatäit (tavalise teelusika järgi siis umbes poolteist lusikatäit) Ja muidugi, mis kellegi jaoks normaalne kohvi on :D mina väga suur kohvisõber pole, seega eelistan lahjemat ja rohke piimaga. Aga piimaga juues ta väga hea oli ka (: Tegelikult oleneb kõik sellest vist, millist kohvi sinna vahele panna.

    VastaKustuta
  3. oota, kas seal tuleb see kohv alt üles nagu või? uk's oli selline, et paned alla vee, ükskõik, kui palju, ja ülesse siis sellele vastav kogus kohvi (tavalist kohvipuru peaks minema u poolteist lusikat tassi kohta, või isegi kaks)... ma pildi pealt ei saa aru :D

    VastaKustuta
  4. Mul kehv pilt ka, aga siin käib kann keskelt pooleks, alla paned vee, keskel on filter, sinna käib kohvipuru ja siis nagu pildilt näha, tuleb sellest torukesest ülemisse kannu kohvi (:

    VastaKustuta
  5. aga miks sul ainult espressot tuleb, ma ei saa aru :D

    VastaKustuta
  6. Sest seda vett on nii vähe kohvi kuguse kohta, vähem kohvi pannes saan lahjema kohvi küll, aga ainult pool tassi :D Ja väga vähe ei saa sinna filtrisse kohvi panna :P :D

    VastaKustuta