14 juuli 2012

13 ja reede.

Tàna oli tallis niisugune pàev, et kohale minnes pidime yle poole tunni ootama, kuni plats kastetud sai. Siis panin Elektra valmis, tàna oli viimane kord, mil Elektra veel tunnihobusena kasutuses oli. Erica tuli sòitma. Koos isaga tuli, seega andsin teise paari korterivòtmeid temale hoiule ja tànutàheks andsin kamashokolaadi ka neile. Erica isa rààkis seal juttu ja ytles, et tal hea meel, kui Ericaga suhtlen. Tydruk saab inglise keeles suhelda siis. Lòpuks jòudis jutuga sinnamaani, et vòiksin nendega kunagi trippima mina, kas veel rohkem lòuna poole vòi màgedesse. Onu ytles ise ka, et Rende pole yldse huvitav, kuna see on modernne. Tòsi ta on.

Pàrast Ericat làksin mina selga. Tàna sòitsin ilma kannusteta. Lòpuks galopitòste ajal oli kyll tunne, et no ma ei tea, mis peab tegema, et teda galopile saada. Ciccio juba jooksis kannustega, aga mina ajasin oma jonni. Tahan ilma sòita, kuna mu sààr ei ole vàga stabiilne ja miks siis niigi tuima hobust veel hullemaks ajada. Pyyan just vastupidist teha, kuid eks nàis. Viimaks sain hakkama ka ja Elektra oli hàsti tubli minuga. Jàrjekordselt kuidagi kindel hobune.

Elli pàrast ytles, et Erica oli kysinud, et mis Elektraga tehtud on. Tàna oli tal nii mònus sòita olnud temaga, et mismoodi nagu.. :) Elli siis oli o''elnud, et mina sòitsin eile ja tegin head to''o''d (: Nii tubli olengi.

Siis kàisid need hullukesed tallis. Hullu mehe poeg kàis tàna hoopis ratsutamas. Matheo (vòi kuidas iganes kirjutatakse), tore poiss, ainult, et 14 vòi 15 pidi olema. Tal on pàris mitu neeti, selja taga kaela peal on tatoveering ja tàna kysis kòigilt suitsule tuld... Khm.

Hull tàdi tegi hyppetrenni. Nii kaua hyppas, et mul juba tallis olles làks meelest àra, et ta kohal on. Mystika.
Elio lubas ju ka tàna tulla ja minuga rààkida, aga teda ei olnud. Seega mingi aeg, kui raha mulle toob, hakkan tema hobust ka liigutama. See on muidugi jàlle kuu aega boksis istunud, ega tea tsiviliseeritud kàitumisest midagi, ma oletan.

Pàrast sòitu làks Ciccio Aresega (Elli hobune siis) platsile, hakkas hyppama ka. Ma ei tea, ilus ja tore hobune on, aga mulle ei meeldi, kuidas Ciccio kuidagi yliuimaselt platsil kulgeb. Hobune on ka kahtlane, keksleb seal vahel ja teeb àkkpidurdusi, Ciccio nàiteks kukkus tàna 2 korda. Teine kukkumine oli nii stiilne, et maandus hobusest paremale poole ja otse jalgadele, ratsmed kàes, nagu oleks kohale jalutanudki hobune kàekòrval. Aga jah.. See peaks nàitama, et ei ole ka tema istak meil siin kivikindel. Ega saagi olla. Menditaga sòitis ta ka, see hakkas ka platsil pukitama ja nibin nabin jài mees selga. Seega jah, ma tunnen end pàris hàsti (:

Muide, tàna pesuboksi juures seistes nàgin, kuidas kiisu mingi elukaga màngis. suuruse poolest oletasin, et prussakas jàlle... Elli aga làks làhemale ning teatas, et see on àmblik. Mul tòusid vist kòik ihukarvad pysti korraga, kui seda kuulsin. Kujutate ette ka, kui priske vennike see oli. 6 meetri pealt nàgin, et pòrandal ringi jooksis ja suur elukas oli. FUI ! Kiisu oli ònneks vapper ja sòi selle elaja àra. Tegin talle hàsti palju paisid pàrast.. Vàhemalt oli korralik kòhutàis.

Aa ja sain teada, et see oligi Carmelo, kes mulle juua ja putukamyrki tòi. Vàga kena. Rààkisin talle ka oma ukse ja vòtme nalja àra, saime korralikult naerda. Ning muide mu kiisut ei ole tàna kàinudki. ning homme ma mere ààrde ikkagi ei làhe. Olen nii vàss siin ringi jooksmisest ja sellest kuumast, et kui hommikul mingi 10 paiku randa jòuda ja sealt umbes 13 vòi 14 tagasi tulla, siis olen ilmselt kuumarabanduse saanud ega jaksa tallis olla. Seega eelistan talli ja magamist seekord.. Pean end selle pàiksega natuke rahulikumalt harjutama (:

Ning veel.. Ciccio andis mulle tàna sibula. Naljakas, eks. Mis see sibul siis on.. Aga see sibul on vàhemalt poole kilone ja suur punane koduskasvatatud sibul. Nyyd ma mòistan, kust nii paganama suured sibularattad pàrit on :D

Pilte panen ka siia, sest endiselt pole kòigil FB-s kontot (:

Teretulemast minu koju

Elutuba ja sòògilaud

Minu voodi. Kapis on veel korteriomaniku asjad, mis vàlja lubati viia.

Kòòginurk

Vannituba

Minu òu. Sea eemal, kus tànavavalgus paistab, kàib tàna elu ja kostub meeletu muusika, sest tàna on ju REEDE òHTU.

Minu kylaliskiisu

Tallis tuduvad kassipojad niimoodi... Palav on ju neilgi.

See kiisu oli talvel umbes kolm korda suurem, kuna ta oli pikakarvaline. Praegu on tòeline rààbu.

Ka Rambol on palav.

Ps. Vabandused nende tàppidega tàhtede pàrast. Need on tekstis kòik segamini praegu, kuna kasutan Itaalia klaviatuuriga arvutit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar