04 veebruar 2013

Puhastuspäev

Eile siiski sadas nii palju, et mulle anti vaba päev. Tegin väikseid sarvesaiu õunatäidisega ja õhtuks tortelliini-juurviljasuppi. Pärast õnnestus mul natuke telekat piiluda, vaatasin itaaliakeelset Extreme Makeover´it, itaaliakeelset Dr House natuke ja itaaliakeelset Titanicut. Täitsa naljaks on ikka, kuidas mulle ei meeldi see peale loetud keel... Klaas valget veini tegi asja natuke talutavamaks...

Täna päraslõunal läksin talli, et käsikäruga aidata tühjaks teha kaks boksi. Lady ja Petulia. Mulle jäi vaid kärutamise rõõm seekord. Puhas puru asemele (5 kärutäit kokku) ja tegin Corinto boksi ka korda. Keerasin seal saepuru pahupidi, et asi kohevam oleks ja õhku saaks ning viisin märja välja. Nüüd ju ilmselt vihmaperiood tulemas ja hobune jääb boksi seisma. Siis hea, kui kuiv puru all.

Pärast puhastasin meie varustuse ja puhastasin Corinto ka. Võtsin boksist välja ja lõikasin kiilud paremaks. Andis muidugi lõigata, sest ainult parema käe kabjanuga oli, kuid enamasti oleks vasaku oma vaja läinud. Teise sileda noaga ma ka suurt midagi teha ei oska, seega lõikasin nii palju lahtist ära, kui sain. Parem sai ikka. Muud ei teinudki. Plats ligane ja igalpool jälle sopp. Andsime söögid ette ja olime lõpetanud. Ootasime veidi Ellit, kes ütles, et kohe jõuab talli ja nii jäi mul veidi aega seal üksi ootamiseks.

Võtsin automaadist suure šokolaadi isuga ühe milka šoksi, millel olid suured terved pähklid sees. Kuna ma pähkleid ei armasta, sõin šoksi ümbert ära ja pähklid jätsin alles. Üks kukkus aga tallipõrandale ja püüdis kolme kassi pilku. Nii nad siit ja sealt nurgast kohale tormasid, kes nuusutama, kes mängima ja kes proovima, kuidas maitseb. Nii avastasingi, et talli kass Linda sööb pähkleid ja pistis kõik mu šoksi seest välja nopitud pähklid põske. Seda šokolaadi võib järgmine kordki süüa. Koos Lindaga.

Kui C ka tallis oli, rääkisime jälle söögist ja vaatame, et auto sõidab hoovi. Elio. Tuli autost välja ja rääkima kohe, et oi, näed, tulin boksiüüri ära maksma, hea oli, et hommikul meelde tuli. Tema tuli hommikupoole siis oma autot talli lähedale teenindusse tooma ja siis tuli meelde, et tal hobune on. Seega käis kodus ja tõi raha endaga kaasa. Lisaks sellele rääkisid nad terve ülejäänud aja autodest ega küsinud/vaadanud kordagi, kuidas ta hobusel läheb. 

Ja vahepeal tõi C isa mulle aiamaalt värske fenkoli ja C ema tõi mulle panini (brokkoli ja praetud liha lõiguga) ning mandariine ja apelsine (: Ei tea, kas neil hakkas kahju, kui mind täna nii palju käruga siblimas nägid jälle :)

Homme talli. Peaks ilus ilm olema. Ülehomsest hakkab sadama.. Vähemalt nii lubab ilmateade. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar