01 september 2012

Via Bari 44, Roges, Rende (Cs)

Tänast blogipostitust kirjutan teile juba oma uuest korterist. Paraku pole siin internett kiirem, seega viga on Elli netipulga paketis. Seega loodan teile pilte ka oma korterist lisada. Muidu elan endiselt Rende linnas, vahetasin vaid linnaosa. Nüüd elan Roges'is, tänaval nimega Bari. Uskumatu, kui eile oma asju kokku pakkisin, avastasin, et neid on juba palju. Tegelikult kohale jõudes aga näen, et inimestel võib veel rohkem asju olla.

Hommikul kui Elli ja Ciccio saabusid, tuli mu kiisu ka koju. Ma tegelikult lootsin, et ma ei näe teda. Kahju on, kui ta õhtul mind ootab, nagu eile ja mina ei tulegi.

Siia jõudes koristasin ja sättisin asjad enamvähem ära. Korterikaaslast pole kodus, seega ma ei tea ka, kuidas siin asjad käivad. Sügavkülma oli vaja oma toitu mahutada, aga seal on küll mõlemad kaks riiulit hõivatud. Nurgakese leidsin, aga noh..

Minu tuba ukselt vaadates

Vannituba ukselt, vasakul, ukse taga on ka dušinurk

Pesuruum teise wc-ga

Köök on siin hubane ja suur

Mõnusalt avar rõdu

Rõdu ukselt vaadates elutuppa

Minu heade mõtete nurk

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar