22 september 2012

Tagasi tubli palgatöölise rolli

Hea uudis on see, et ma olengi alla võtnud. Ok, ma ei tea, kas mu kaal on vähenenud, aga ümbermõõdud küll. Vähemalt võrreldes kaks kuud tagasi kirja pandud mõõtudega. Varsti saan inimeste suuruses riideid  omale osta. Pean silmas ka normaalseid ratsapükse (:

Neljapäeval tegin Lady boksi, panin Tosca Andreinale valmis ja palusin mingit kõrgemat väga, et Tosca varsti puhkusele saaks. Sest ilmselgelt ei taha C ta boksi ega ka kapjade eest hoolitseda. Ratsutades on ta täitsa tore, enam ei jonni nii palju nagu siis, kui kaks kuud puhanud oli. Aga see vist on normaalne? Ma varsti enam ei mäleta, kuidas asjad korralikus maailmas toimima peaks.

Ja vabandage väga, aga Andreina on üks üsna lootusetu tütarlaps. Kuna ma trenni annan Elli abiga, ehk räägin talle inglise keeles, mida tema Andreinale siis itaalia keeles ütlema peaks, kuuleb neiu lauseid oma selges emakeeles. Aga ta ei saa ikka aru. Korrutasin kolm korda, et ta peab ümber koonuse sõitma, mitte enne seda ära pöörama. Viimasel hetkel ta tegimingi äkkpöörde hobusega, et siis õigest kohast sõita. Muudest asjadest ma ei räägigi. Igasugu kannad alla ja käed paigal ja muud värgid panevad mu loomingulise mõtlemise proovile. Andreina trennid on need, mille peale tuleb öelda - challenge accepted .

Pärast Tosca pesu aitasin Rosita valmis panna ja kui Angielo hobusega platsile läks, ütlesin ma Ellile, et näe, 17.10 läksid. Vaatame mis kell tagasi tulevad. Ise samal ajal läksin jällegi Corintot kordetama. See väike tüütus oli juba väga tubli ja suutis kordel sammu ka teha, ilma mulle lolli näoga otsa vaatamata. Lõpetades pesin šampooniga hobuse valged jalad ka ilusasti säravaks ja loom jõudis äragi kuivada selleks ajaks, kui lõpuks Elli Aresega ja Angielo Rositaga tagasi jõudsid. Kell oli 18.25. Ei ole hullu, nähes, kui palju Angielo sammu tegi, aga Ciccio läks ka Rositale selga ja tegi paar kiiremat. Ikka oli vaja hobune galopis läbi kihutada jälle. Kuna ma sõitu ei näinud, teen oma järeldused hobuse põhjal, kes saabus talli vahusena, hingeldavana ja esijalal oli jälle mingi armike. Päeva alguses ma rääkisin Ellile oma mõtetest selle looma kohta. Et tuleks kasuks tasakaalu parandamine ja lõdvestuse küsimine traavis...

Lõpetuseks läksin tagumisi hobuseid söötma ja leidsin kolm uut kassipoega.. Täna tahaks kassi-loenduse tallis teha, et palju neid siis päriselt kokku on.

Eile tallis ei käinud. Ilm oli ilus ja puha, aga Elli saatis sõnumi, et tal pole autot ja Cicciol oli ka miskeid muid tegemisi. Äkki käis uuel hobusel ka järgi. Ei tea, eks ma täna näen. 

2 kommentaari:

  1. 17.10 mindi trenni ja 16.25 tuldi trennist. et kas siis trenn kestis järgmise päevani või nad rändasid ajas tagasi lausa:D

    VastaKustuta
  2. Pöhh.. *Peksab peaga vastu seina* Tänan, Marilin. Läks vähe vale number :P

    VastaKustuta