12 september 2012

Rosita vol 2

16. august oli see päev, kui ma kordetasin Rositat ja ütlesin C-le, et hobusel on käiguvahe ilmselge. Tema ütles, et hobune on koguaeg niimoodi liikunud ja pole häda midagi.

Eile käis Rosital sepp. Mingi teine sepp, mite meie paks-perverdinaeratusega-Roberto. Sepp võttis vanad rauad alt ja kui värkis, leidis esimese kabja seest naela. Õnneks mitte midagi väga tõsist, horisontaalses asendis. See oli kabjas juba pikemat aega olnud. Ainult mina olin see, kes midagi käiguvahest rääkis ja tähele pani, et mingi probleem peab olema. Loomulikult läks see järjest paremaks ja kirjutasin teilegi, et hobusel liikumine parem. See hakkas välja kasvama ja ei seganud enam nii palju. Õhh. Ma olin kuri eile. Ja ma olin kuri selle peale, et Ciccio ütles : "Ta on koguaeg niimoodi liikunud, pole häda midagi."

Teine asi on mul ka meelest läinud. Mäletate, et ühel päeval oli Rosita nahk krimpsus ja kuiv ning see läks meil järjest hullemaks. Kuna söötmise viga sai välistatud, arvasin putukatõrje vastu mingit reaktsiooni. Ilmselt oli mul õigus, sest selle tsitronellaõli ja õunaäädika kasutamine lõpetati, osteti mingi uus vinge haisuga keemiline sprei ja pärast seda pole meil mingisugust naha probleemi enam esinenud. Vot siis, et looduslikud asjad...

Muidu ikka sama lugu siin, et Elektra tegi eile pea 2 tundi tööd. Francescaga, kelle istak on igati ära kadunud ja C teda hüppama tahab panna. Siis tuli Serena pooleks tunniks hobuse selga. Pärast pidi Angielo ka proovima hüpata ja siis veel Nicole. Ja me räägime, et Luisa ja Piero on nii pahad, sest töötavad mitmekesi ühte ja sama hobust mitu tundi platsil. Vabandage, aga kas te loete midagi sarnast minu tekstist välja ?

Eile veel suutis Nearco ühed valjad ja suulised ka ära lõhkuda. Muidugi minu viga natuke ka, aga olen ju eeskuju võtnud sellest, kuidas siin tallis asjad käivad. Põsksuulisega peab olema äärmiselt ettevaatlik, kui hobuse pooleks minutiks üksi boksi tahad jätta nendega. Võib juhtuda, et hobune paneb pea oma ukse juurde, keerab suulise otsa võre taha ja siis kiirustab boksi tagasi, nii, et suuline on kõver, püserihma pannal katki ja ristkapsel ka pooleks. Paha paha. Õnn oli, et se püserihma pannal järgi andis, hobusel oli suu terve ega paistnud hell ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar