05 september 2012

Üle pika aja midagi toredat tallis

Eile polnud tööpäev, kuna Elli saatis hommikul sõnumi, et ta vanaisa on surnud ja ta lendas matustele. Seega mina käisin lõuna ajal jalutamas, aga Metropolis oli kinni. Tahtsin minna omale patja ostma, et viimaks magada ka saaks.

Tagasi majani jalutades külastasin aga seda pisikest poekest, mis kohe mu maja kõrval on. Ostsin sealt juua ja läksin koju. Kodus sõin koos Ariannaga lõunat ja rääkisime juttu. Ta on päris tore, aga natuke kahtlane ka. Ja teine tüdruk pole siia ikka veel saabunud, kes ütles, et 1.septembril sisse kolib. Igatahes rääkisime korterist ja vaatasime seda tühja tuba. Leidsin, et seal voodil lebas täpselt selline padi nagu mul vaja on. Loomulikult vahetasin need ära ega peagi nüüd patja ostma.

Pärastlõunal koristasin natuke ja siis läksin Euroformi külastama. Nägin Luigit ja Sandrat. Sandra oli meeldivalt üllatunud, et taas siin tagasi olen. Tegi mulle silma ja ütles, et ma ikka tagasi tuleksin ja Rosaliat ka tervitada saaksin.
Seejärel veetsin oma õhtu baaris ja aitasin pärast sulgedes veidi koristada ka. Kui baari uksi kinni hakkasime keerama, hakkas hullu padukat sadama. Jällegi üks 10-15 min sadas lahinal ja kõik tänavad uputasid. Pärast seda oli aga õhk mõnusalt värske ja samuti täna.

Täna Elli saatis sõnumi, et ta pole Pugliast tagasi jõudnud, aga Ciccio tuleb mulle 15.30 järele. Tuli. Enne veel teda väljas oodates mõtlesin teile pilti teha oma n-ö trepikojast. Kuna klaasuksed käituvad valgusega nagu peegeluksed, siis ma ei näinud, kas keegi on uksest välja tulemas või mitte. Endamisi ma mõtlesin, et kindlasti tuleb keegi uksest, kui pilti teen ja siis ma väga normaalne ei paista. Ja nii oligi (: Tegin klõpsu ära ja üks neiu astus uksest välja. Mina muidugi vabandasin, et ega ma teda pildile tahtnud püüda. Tema küsis, et mida ma üldse pildistasin. Seletasin siis, et maja, kuna olen siin uus. Tema oli sõbralik ja kuna ta kohalikku keelt rääkis arusaadavalt, oli lihtsam talle seletada, et elan jah 4. korrusel ja tegelikult olen vaimselt normaalne :D Ta ütles, et elab 5. korrusel ja tema nimi on ka Maria. Väga armas. Panen nüüd pildi ka. 



Ilm oli mõnus ja kergelt tuuline, plats juba kastetud ja saime kohe tegutsema hakata enne kui keegi saabus. C sõitis Mendietat natuke ja mina kordetasin Arest. Kui arest pesin, märkasin, et tagumisel raual on pealt vaadates kõik kolm naela ilusasti alles, kuid kabja all puudub üks naelapea. Ütlesin C-le ja ta tegi asja korda. Algul ta sai aru, et sealt on lihtsalt üks nael puudu, aga tegelikult oli nael pooleks läinud. Ma ei tea, ma ei ole seda situatsiooni just palju kohanud. Küsisin C-lt et kuidas see võimalik on... Ta arvamus kattus minu omaga - sepp kasutab sita kvaliteediga naelu. Nii ongi.

Pärast pani C Elektra valmis Serenale ja mina Rosita. Sõitsin Rositaga jälle esimesena ja.. ohjesver, kui kole oli see traav, kui alustasime. Sammus oli ta algul päris tore, teda ei ole veel tuimaks sõidetud, seega mu sääre märguande peale hobune liigub ilusasti. Traavis samuti liigub säärele edasi, kuid pöörded vasakule on kohutavad. Ta lihtsalt on nagu puutükk ja kukub õlast sisse. Ma siis ikka teen suunamuutusi ja üleminekut sammule-traavile. Sõidan ringe üht ja teistpidi ja oluline on võtta stekk sisemisse kätte, kui vasakule sõidan. Aga teate, mulle märkamatult muutus see hobune lõpuks pehmemaks, oli armas ja kuulekas ning tempo oli traavis mõnus, sest kergendada oli üli lihtne ja pehme. Sõitsin siis kavalette ka. Tavaliselt ta kolistab alati vastu latte, täna ainult ühe korra ja saime Cicciolt kõvasti kiita. Kui ta tubli oli, lõpetasime, sest Angielo pidi ju ka sõitma. Ega tal väga pikalt seda pidu ei olnud, sest peagi tuli esimene raud hobusel alt ära ja siis tegid nad ainult sammu. Mul oli tegelikult hea meel, sest nii ei läinud Rosita päev pikaks. Mis siis, et omanik väga palju oma hobusega sõita ei saanud.. Aga hea uudis oli see, et ma nägin täna Rosita turjal uusi karvu kasvamas. Sellel väiksel karvutul lapil, mis eelmine paha valtrap (ja tegelikult ka see sadul) tegi. Nüüd on valtrap parem, ühekordse turjaosaga ja sile. Rosita on tubli tubli ja mulle see hobune meeldib. (:

Lõpetades pesin mõlemad hobused puhtaks ja tundsin, et egelikult oli päris armas päev tallis. Seda ei juhtu just iga päev. Märkimisväärne. Sest Rosita oli hea, Arest jookutasin tervete kaitsmetega ja Ciccio andis uue traatharja kapjade puhastamiseks. Angielo ja Francesca sõidutasid mu jälle koju ka. 

Ahjaa, Elio käis eile nägu näitamas. Tuli vaatas oma hobust, C ütles, et seppa on vaja. Elio vaatas hobust, ütles, et ahah, ok, kolmapäeval helistab ja istus oma autosse tagasi. On mühakas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar