24 november 2012

Ootan

Esmaspäev oli vaba. Ma istusin terve päev arvuti taga ja tegelesin meie talli logoga. Kuna nad arvasid, et ma joonistada oskan, siis võiks neile logo organiseerida. Jagan teiega ka.


Teisipäeval käisime tallis. Puhastasin kaks boksi ja aitasin Cicciol Nearcot pügada. Kõrvade juurest on ta ikka täitsa totu ja ei püsi üldsegi paigal.

Kolmapäev oli vaba, sest Ciccio pidi oma õega midagi tegema... Ma ei teinud ka midagi tarka ilmselt. Õhtul käisin vaid jalutamas.

Neljapäeva oli ka vaba, sest Ciccio oli Catanzaros. Mina organiseerisin kodus asju... Nimelt tuleb täna (laupäeva) õhtul Linda koos oma vennaga Itaaliasse. Plaanime väikse tiiru kahe päeva jooksul teha. Vaatab, mis välja tuleb. Igaljuhul ootan seda huviga.. Sest... 

Õhtul käisin C-ga yogurtikohvikus pannkooki söömas, nutella ja külmutatud jogurtiga... Mis oli imehea. Pärast seda mängisime bowlingut, kus ma kolm mängu korralikult pähe sain. Arvestades seda, et ehk 4. või 5. korda elus üldse mängisin, siis pole väga hullu :)

Reedel käisin tallis. Ciccio hakkas Arest pügama, esimest korda siin tallis. Ei teadnud, kuidas ta reageerib, aga väga nunnu oli. Tõeliselt nunnu, isegi kõrvade juurest ja pool nägu. Kõik sai tehtud ja kiiresti. Ülinumpsik on see hobune.
Mina puhastasin Mendietat ja Nearcot. Pärast seda Nearco püherdas korralikult oma mitte just kõige puhtamas boksis ja hakkasin otsast pihta. Aitasin natuke Cicciot ja siis aitasin Alessandral Luxi valmis panna. Seejärel mingi 20 min kordet ette sõitmiseks ja Alessandra tegi trenni. Tuli ka Andreina, kellega trenni tegime.

Enne Andreina selga minekut rääkis ta, mismoodi oli inglise keele testiks saanud hinde -2. mingi huvitava huumorisoonega õpetaja vist või ongi neil miinustega hindeid võimalik saada. Mitte 2-. Miinus kaks, alla nulli. (Ja neil on koolis 10 palli hindamis süsteem) Tehti nalja, et ma võin ju keelt aidata õppida. Võib ju rääkida minuga küll, mul pole selle vastu midagi. Pärast, kui Andreina koju läks, helistas Ellile, et kas ma päriselt saaks inglise keele individuaaltunde anda. Noh... Mul pole õrna aimugi, kuidas ma õpetaks keelt kellelegi itaalia keeles, mida ma pean isegi õppima :) Aga võin ju proovida teda aidata. Mitte, et ma eriline inglise keele prof oleks, aga teades nende taset koolis, siis ehk küll.

Õhtul käisin jälle seda suurepärast pannkooki söömas ja seejärel proovisin C-ga piljardit mängida. No ei ole huvitav järgmisel õhtul järgmised kolm mängu pähe saada. Ma ei tea, mis järgmiseks proovime.. 

2 kommentaari:

  1. Too ta talli, seal kaotaks ta Sulle igal alal... Võib-olla sõnniku minema kärutamises oleks tal isegi lootust tegelikult... :)

    VastaKustuta
  2. Ma pakkusin sama välja, aga teades teda, siis võin vaid esimesel päeval kiirem ja osavam olla :D

    VastaKustuta