25 november 2012

Hommikune bussijaam

Juhtus niisugune lugu, et laupäeva varahommikul, veidi enne kella viit helistas Carmelo mulle ja äratas mind mõttega üks tiir linna peal teha. Niikuinii paremat teha pole hommikul vara ju. Juhuslikult olime sattunud Cosenza bussijaama juurde, kui sinna sõitis Simeti punane buss. See miskipärast köitis mu pilku.. Ehk seepärast, et märkasin justkui üht tuttavat kuju... Kati, pagan, mis Sa siin teed? :)

Tegelikult teadsin ja seda ma ootasin... 

Kati oli elus ja terve, kõik oli siiani hästi sujunud, kuni avastasime, et bussist oli ta pagas kaduma läinud. Kuna ma C-ga koos olin, siis ta uuris kohe, mismoodi see juhtuda võis. Sai telefoni numbri kuhu helistada ja vastuse, et kell 9 tuleb asja ajama hakata. Õnneks C ikka mõikab siinse asjaajamise ebapädevust ja ajas inimesi tagant, et kell 9 oli kohvrile juba võimalik järgi minna. Vahepeal siis pidid teised inimesed bussi vahetama ja sellega tõsteti ka pagasit ümber, kuid vale kohver sattus uude bussi. Sihtkohta jõudes jäi kohver üle ja nii toimetati see vastavasse asutusse, mis pidi kohvri Cosenzasse saatma kella 12-ks. C aga seletas neile, et kell 12 pole kuidagi võimalik, sest kohvriomanik võtab uue bussi Lameziasse ning üldse suundub siis praamiga Sitsiiliasse (mis pole tõsi, eks). Nii toodi kohver autoga varem sihtkohta ära ja kella kümne paiku oli see C-ga rõõmsalt minu maja juures. Oleme äärmiselt tänulikud.

Aga muidu tegime mu korterikaaslastega tutvust, käisime Robinsoni pargis loomi vaatamas ja pildistaist tuli mingisugune kahtlane onu rikkuma. Kuna temast lahti pidime saama, siis suundusime kibekiiresti Metropolisse ja käisime selle läbi. Ipanemasse ka tuur ja veel toidupoodi ning tulime koju süüa tegema.

Õhtul saime C-ga tuuri väljas teha ja jäätist söömas käia. Tegime tiiru Cosenza vanalinnas ja kohtasime tänaval ka Lindat ja tema venda. Jalutasime natuke C.M tänaval ja suundusime kodu poole tagasi. Päris külm oli ka. 9 kraadi. Aga siinne 9 on nagu meie -9. Ok, veidi leebem, aga siiski külm.

Ent päev oli ilus ja päiksepaisteline. Väga soe oli ka üle pika aja, aga seda päikse käes. Päikse kadudes kisub ikka jahedaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar