05 november 2012

Ilma sadulata ?

Eile oli väga mõnus ilm ja päike paistis. Soe ja kena sügis.

Tallis oli Ciccio viimaks bokse puhastanud. Ka Mendieta boks oli puhas, seega pidin ta saba ja laka puhtaks pesema, kuna tegu on siiski halli (põhimõtteliselt valge) hobusega. Ja C armastab kasutada inimeste šampooni ja palsamit... Samal ajal, kui hobune kuivas, andis C Alessandrale trenni La Luxiga. Kui nad lõpetasid, aitasin tüdrukul hobust pesta, kuid ta saab sellega juba päris hästi ise hakkama. (:

Seejärel läksid sõitu Ares ja Elli. Veel Petulia Luisaga ja Matilde Matteoga. Giorgia ja Piero olid ka tallis. Miks ma need nimed üles loen? Sest siis te teate, kes eile mind imestunult vaatasid, kui ma Corintole kaitsmed ja valjad panin ning ilma sadulata jalutama läksime. Neile on siin nagu mingi ime asi, et ilma sadulata hobusega ka sõita saab.

Alustuseks jalutasime väikses aias natuke ja avastasin, et Corinto ikka koperdas natuke. Sammus pidime üle ühe lati astuma, mis aiaväravas oli ja enne selle unustasin eest võtta. No ma ei tea, talle enam üldse ei sobi, et ma selga ronin. Pärast läksime platsile, jalutasime seal ka ja tegime väikseid traavilõike. Luisa nägi mind täisistakut tegemas ja hakkas kohe Petulia peal ka proovima. Siis kommenteeris veel Pierole, et küll ta  teeb ikka ilusat istakut. Mina väga aru ei saanud, et ta oleks midagi muutnud, potsus seal sadulas kõvasti endiselt. Aga ju ta oli ise õnnelik.

Corinto oli muidu tubli ja sai liikuda küll natuke, jalutasime vast pool tundi ja rohkem poleks kannatanud ka, kuna mu kann oli üsna valus. Hobusel pole just ilus ümar selg koos seljalihastega, seega mu sabakont ja tema selgroog puutusid pidevalt kokku. Peame tegelema rohkem seljalihaste arendamisega. Kuidas seda teha.. Võite mulle nõu anda. Rohkem ojatööd pannes rõhku lõdvestamisele. Ohjades ka üle kavalettide minemist, et ta oma jalgu rohkem tõstaks. Minu ettekujutus.

Arese trenni ma nägin ka natuke. Elli hüppas. Kukkus alla ka korra, nagu neil tavaks ikka. Muidu talli minnes said kõvasti Cicciolt kiita ja kui juba Ciccio komentaar oli, et hobusele peab andma kullatud kaera, siis ta jäi hobusega ikka mega rahule. Minu tegemisi kommenteeris C vaid nii, et Corinto oli vist tubli täna jah, aga ta tahab ikka ennast välja elada ja karata, et tuleb ikka kordet teha. Nõustun kordetamise osaga. Aga mitte, et see Corinto puhul hädavajalik oleks ning ilma sõita ei saaks. Ma vist jätan Cicciole edaspidi ütlemata, et kui ma ükskord kodumaale naasen, siis ka pärast poolt aastat või aastat seismist ma võtan oma hobuse koplist, panen talle sadula selga ja lähme metsa kablutama. Sest mu hobuse puhul pole tegu ilge sportpüssiga, kes ülejäänud aja oma elust boksis peaga vastu seina peab igavusest taguma. That's the difference.

Kui Arest kammisin, tuli Piero mu juurde ja küsis oma lollaka tooniga, et kas ma hobusega ilma sadulata galoppi ka teen. Vastasin talle, et kodus oma hobusega teen küll jah. Ta ei kuulnud mind hästi, sest seisis hobuse ees, ma kammisin saba parasjagu. Elli pidi üle kordama. Pärast sain C-lt teada, et Piero pidigi ühest kõrvast suht kurt olema ja on kõrvaopil käinud. Seepärast ta oma pead ka viltu hoiab. Igaljuhul ta ei tahtnud mind kuidagi sadulata sõidu eest rahule jätta ja kutsus mind Luisa imetelefoni vaatama. Näitasid mulle seda videot : http://www.youtube.com/watch?v=0jBjg717TJc

Piero ütles oma napaka irvega: "Me mõtlesime, et see oled sina siin videos." No tõesti, oled vaimukas. Kõva asi. Mine proovi vahelduseks ise ka ilma sadulata sõita. Luisa küll võiks, äkki saaks oma täisistaku paika.

Pärast talli läksime Elli sünnipäeva puhul kolmekesi pitsat sööma. Ja nagu ikka, itaallased räägivad ka süües pidevalt toidust. Nii sain teada, et Elli armastab vahel kapparit süüa, niisama, ilma lisanditeta. Elli sööb veel männikäbi seemneid :D mille peale me Ciccioga arvasime, et ta on natuke orava moodi. Sellele pani ta vastu, et ta armastab tigusid ka süüa. Keedetult. Pärast hambaorgiga peab teokoja ukse lahti muukima ja saab nälkja sealt kätte. Cicciol oli sellele vastu panna vaid väide, et ta nägi, kuidas üks mees tema silme all siili ära sõi. No ja muidugi konnade söömine ja .. noh. Muud imelikud asjad. Pitsa oli ka tegelikult üsna söödav.

Lisaks veel tähelepanek, et üheski pitsarestoranis pole kunagi joogiks ühtki mahla. Tekitasin selleteemalise arutelu ja mõlemad vaatasid mind lolli näoga, et kes siis mahla pitsa kõrvale joob. Siin juuakse coca-colat, fantat või muud gaasilist karastusjooki, õlut või vett. Aga kui ma ei taha midagi gaasilist juua ja vett ka ei armasta toidu kõrvale? Tõin lagedale fakti, et apelsini mahl on ju sama, mis fanta, aga ilma gaasita. Mõlemad jäid mõtlema, et mul on õigus. Hiljem nõustusid, et mahla joomine onüldse tervisele ja kõhule kasulikum kui coca või fanta. No ma ei tea, kuidas nad ise selliseid asju ei mõtle?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar