27 märts 2013

Uus hobune tallis



Pildid tehtud 22.03 ehk reedel. Laupäeva õhtul hakkas C ukseauku ette raiuma, siis kui mina Enzoga koju ära tulin.

Vahepeal olin kolm päeva kodus ja kui täna lõunal talli läksin avanes selline vaatepilt...




Et siis Ciccio paari sõnaga rääkis, et tõi endale uue hobuse. Saabunud Saksamaalt (tõugu täpselt ei öelnud, ütles, et sakslane) Puglia müügitalli ja sealt Ciccio juurde. 8-aastane ruun, sel aastal juba olevat GP-d sõitnud. Ciccio proovinud pole, nägi vist enne videot ja pilti ja toimetas looma siia. Kellelegi midagi ei öeld ja ei taha nüüd ka öelda veel, kuna loom pole tema oma vaid kuu aega on aega proovida. Jutuga kiitis juba küll hobust taevani ja küsis, kas mulle meeldib. Mis ma oskan öelda, kui hobust ainult boksis näinud olen. Esijalad tundusid veits eetsirandmelised... Eks siis näha ole, kui hobune boksist välja saab ükskord.
Suur on ta küll, Ciccio on nagu kirp ta kõrval, kui teda boksis puhastamas käis. Ja pea on ka pikem kui Nearcol... Nearcol niigi suur pea, nüüd on meil veel suuremaid valjaid vaja, sest Nearcolegi kõik valjad väiksed. Ahjaa ja saepuru vastu pidi ta allergiline olema. Kui selle alla paned, pidid suured punnid hobusel tekkima, seepärast ka põhurull tallivahel. Hobuse nime ei tea, sest Cicciol ei jäänud meelde...

Mina tegin täna boksid ja viskasin Matilde boksi ka tühjaks. Tore oli see töö täna, sest vihma sadas lahinal. Sepp käis... Tegi Mendieta ja Petulia. Siis läksid kõik tallist minema, C, Elli ja Walter, ning ma jäin sepa ja C isaga talli. Peagi saabusid Angelo ja Francesca ning Elio ka. Ootasid Cicciot kõik, aga tüdinesid ära ja läksid koju tagasi :) Eliolt enne lahkumist küsisin, kas sepaga rääkis. Oli rääkinud küll, et 1. või 2. aprill tuleb Corintole. Tegin väga heatahtliku näo ja ütlesin, et siis on kõik hästi.
Küsisin lõpuks ka, kas katkise geelpadja võin ära visata, see täitsa pooleks. Elio tegi nägu nagu ta ei teakski, et see pooleks on ja lubas ära visata. Ei imestaks, kui ei teaks. Palus mul ilusasti sadula ka ära rasvatada. Poldki muud teha.

Kui rahvas talli tagasi tuli, lappas Ciccio Arese boksist saepuru kõik kärusse ja kummutas Matilde boksi maha. Ju siis ei meeldinud see, et hobusel ikka liiga kuiv boks oli :D Ütles, et paneb Aresele põhu alla, siis saab selle põhurulli sealt tallivahelt väiksemaks. Loogika.

Istusin natuke ja puhkasin selga. Söime Lindaga kartulikrõpse.. Ta on ikka täitsa pöördes nende peale, kuna Milka šoksi meil enam pole. Nüüd sööb Fonziesid, need juustumaitselised... ok, tegelt maisipulgad vist, mitte kartuli.. Ja kui kõhu täis sai, jäi esimest korda mu sülle magama. Nii armas, oleme jälle uuel suhtlustasandil. Jäin just täna mõtlema, kuidas juulis siia tulles oli Linda alles pisi-pisi ja hakkasid alles talli juures söömas käima, kuna nende pesakonna sünnikodu oli tallist kaugemal. Kuidas ma tasapisi hakkasin Lindaga mingit inimlikku suhet looma ja olime elevil, kui teda esimest korda puudutada sain. Nii arg oli teine. Aga nüüd tuleb, nurrub kõrva sisse ja kriibib kintsud ribadeks, et talle automaadist ainult nänni ostaks :) Ja Linda sai ta nimeks, kuna oli minu esimene kass-sõber tallis nagu päris Linda esimeseks sõbraks siin Itaalias sai.

Hobused söödetud, läksime seekord Elliga koju. Ellist nii palju, et teisipäeva lõunal saatis ta mulle smsi, et kas ma kolmapäeva hommikul tahaks Walteri koju appi koristama minna. Et neil suur maja ja kevadine koristuspäev tulemas, vaja jälle aknaid pesta jne... Kuna mul hommikuks plaanid tehtud olid, ütesin, et oleks võinud varem teatada ja siis vb oleks läinud ka. Täna tallis jõudis Walter isaga kohale ja C tuli küsima, et kas mulle reede hommik sobib. No olgu. Täna õhtul saatis Elli mulle veel smsi, et äkki tahan appi minna Walteri isa töö juurde koristama... Ma ei tea, mis koristustalgud siin lahti on läinud. Aga lihtsalt tekkis küsimus, et miks Walter omak odu koristada ei aita, vaid Ciccio juures lolli juttu kuulab päevad läbi? No mul vahet pole, mulle makstakse selliste asjade eest, aga põhimõtted on huvitavad...

Üldse on need põhimõtted siin väga kahtlaseks läinud... Ent mul on hea meel, et vähemalt mõni selge mõistusega inimene mul siin olemas on ja mind aitab (: Mõtleme vaikselt üht plaani välja... Aga eks näis, kuidas läheb...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar