09 märts 2013

Talliuudiseid... C keeldus uue hargi ostmisest, sest siin lähedal ei müüda piisavalt "head" harki tema meelest. Parem olgu siis katki.

Eile vedasin Macellani boksi tühjaks. C ütles, et seal on kaks kärutäit välja viia, viisin 6 ja pool. C isa käis vahepeal vaatamas, kas ma ikka veel sealt midagi välja vean... Ütles, et näed, siia ei mahu traktor ka. Ta on vist ainus inimene, kes seal peres midagi üldse jagab...

Täna oli päeval 18 kraadi sooja ja kell 17.30 läksid hobustele teised tallitekid ööseks peale...

Ükski hobune ei teinud platsil tööd täna, sest öösel sadas jälle palju vihma ja seal on endiselt kole ja ligane. 

Luxil pole ikka veel veterinaar käinud ja tema pale järjest paisub ning paistetus tugevneb. Täna käisid omanikud ütlemas, et neid ei huvita enam, palju see lugu maksma läheb, nad tahavad head veterinaari. C kehitas õlgu, et noh, kui tahate maksta, eks siis peab helistama. Aga Ciccio peab helistama.. Sellest ma ei saanud aru, et miks omanik ise ei või helistada. Nad vaesekesed usaldavad C-d veel endiselt.

Täna pügasime Mendietat. Äärmiselt ebaoluline tegevus mu meelest, kuna hobuse karv pold üldsegi pikk, vahepeal läks omal järg sassi, kust pügatud, kust mitte. Aga nüüd ei lähe seda masinat enam enne uut talve vaja.

Veel mainisin, et meie aedik on ju puha katki nüüd.
C: Jah, on küll, tuleb üldse ära koristada. Esmaspäeval koristame ära.
Mina: Ja siis ?
Elli: Siis C tahab mingi masinaga pinna üle teha, et se ühtlane ja sile oleks, et platsiga kokku liita.
Mina: Ning siis... ?
Elli: (kehitab õlgu)
Mina: Meil siis polegi aedikut enam?
Elli: C tahab uue aediku teha sinna uue tulevase platsi lähedale...

See uus plats, mille valmimisest on räägitud juba sellest ajast, kui me praktikale siia talli tulime. Siis oli jutt, et 2012 jaanuar saab kooritud maapind liivakatte... Tulime jaanuaris ära, ei midagi. Elli kirjutas mulle Eestis olles, et aprillis hakkavad tööd... Ei midagi. Tulen juulis.. Ei midagi. Jutt oli, et tehakse septembris... Ei midagi... Noh, ühesõnaga, kuidagi ei edene see asi. Nüüd oli jutt, et järgmine nädal pidi info vajamineva raha kohta tulema. Et ehk siis on lootust? 

Aga nagu ma aru sain ja pealt kuulsin, kui C E-ga rääkis, et sinna tuleb aiake ja väliboks neile hobustele, keda enam vaja pole. Nii ütleski. Et poni ja Tosca ja kitsed-lambad. Nii saab kaks vaba boksikohta. Pealegi pole seal uuel maal nii palju ruumigi, et koplit teha... Kordeaedki tuleb imepisike ja plats vist ka veidi väiksem, kui praegune.

Ühesõnaga kõik see jutt, mis C suust tuleb, peab minema ühest kõrvast sisse ja teisest kõrvast välja. Ta ajab ikka nii villast kogu aeg, et ma hakkan ta vaimse tervise pärast juba muretsema...


Aga muidu on tore. Kevade lõhn jõuab iga päevaga lähemale ja juba nägin midagi ilusat. Õitsev mandlipuu! Veel õitseb siin "mimosa", kollastes õites puu. Ma ei teagi, mis ta õige nimetus meie keeles on. Igatahes on selle õite kinkimine traditsiooniks siinsel naistepäeval. Ja internet teatas, et ka Venemaal on selle oksa kinkimine populaarne.

Mina sain eile õhtul mimosa kooki proovida, mis naistepäeval tavaks ja muidugi oma lemmikmaiustusi (: Kena õhtu oli.

Homme on vaba päev ja loodan, et ilm on ilus ja veel homme ka soe. Esmaspäeval pidi jälle jahedamaks minema mõneks ajaks ja siis pidi päris kevad tulema. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar