24 märts 2013

Chi ne sa...

Mainiks võib-olla lihtsalt seda, et kui ma kuulen koguaeg meie tallis Cicciolt, millised on kõik tema kliendid ja millised on kõik ümberkaudsed hobusepidajad ja tallid.... Siis äkki oleks viimane aeg kuulata ka teiste arvamust, milline siis Ciccio ise on. Peaks ehk Ciccio maine ka tuvastama. Kaht arvamust olen juba kuulnud... Nüüd mulle meenub kolmaski, mida kuulsime Mariiga siia tulles. Mitte kõik siin pole paha paha, vaid ma ise olen vales kohas. Nüüd lihtsalt tuleb silmaringi laiendama hakata. Ja kes teab, mis veel välja võib tulla....

Reedel tegin boksid ja puhastasin Macellani boksi üleni. Pärast võtsin Luxi boksist välja ja pesin haava, panin haavale antibiootikumiga vedelikku ja sai antibiotsi süsti ka. Elio käis ka tallis, küsis, kas homme kordetan. Ütlesin, et kui plats ok, siis kindlasti.

Laupäeval tegin boksid ja saabus Elio. Küsis, et kas ratsutan. No ei ratsuta, ikka kordetan enne. Kuna ta varakult tuli, küsis, mis kell kordet teen ja saabus siis uuesti. Ciccio kordetas platsil Elektrat ja tegi Walterile ning Manuelile trenni. Mina kordetasin siis Corintot ja pärast pesin mõlemad hobused.

Kevadine ilm meelitas kõik hobuseomanikud talli. Angelo käis sõitmas, Marlon sõitis, La Lux viidi koplisse (mis heinapakinööriga kokku lapiti), Piero tõi Matilde boksist välja (sadulaga, enne korde, siis sõitma), Luisa kordetas-sõitis Petuliat, Elektra käis sõidus, Corinto kordel ja tema omanik kohal.... ainult Ciccio enda hobused seisid kõik jälle päev otsa boksis...

Aga tal on praegu kibekiire selle uue boksi valmimisega. Mingi salapära on selle boksi ümber. Tal on ikka mingi hobune kuskil välja valitud, aga ei taha kellelegi öelda, kes-kus-missugune.

Kui ma nüüd Ellilt kuuldud jutu rahade osas kokku panen... tähendab see, et Ciccio suunas liigub rahapakk selle maatükki eest, kus praegune plats asub. Maa aga võetakse talt ära alles hiljem. Äärmiselt huvitavad süsteemid. Ent selle raha eest pidi ta tegema uue platsi ja kordeaia ning talliremondi. Aga kui ta nüüd hobuse ostab, siis midagi neist jääb tegemata...

Igatahes... Kuna Ciccio õhtul enne söötmist uue boksi ukseava tegi ja meil aega passida jäi Elliga... Kell oli juba palju ja pidime ootama, kuni inimesed oma hobused ka puhtaks pesevad... Siis ma tulin Manueli ja tema isaga varem koju ära.


Täna tegime korteris natuke suurema koristamistuuri ja jalutama pole ka veel läinud, kuna ilm on pilves ja vääga tuuline. Aga söön ilusasti kõhu täis ja plaanin ikka minna ja midagi tarka leida. Ent ma ei saa mainimata jätta, kui mõnus on pühapäeva hommikuti ärgata... Täielik vaikus, mõni üksik auto vaid akna alt mööda vuramas... Nii mõnus (:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar