04 oktoober 2012

Uudiseid

Jah, mina olen ka veel elus. Lihtsalt tekkis olukord, kus mu interneti pakett jamaks osutus ja elli praegu asja uurib. Ei saa ju olla nii, et maksad 20 € kuus ja saad selle eest 5 GB maksimum kiiruses netti ning pärast seda võid näppu imeda, kui tahad... Igatsen Eesti it-süsteeme.

Muidu teeks vaid kiire kokkuvõtte, et korterisse saabus eile uus elanik viimaks. Nüüd oleme kolmekesi. Uus tüdruk on ka 22 aastat vana, aga nägi esmapilgul välja nagu 30. Ma ei tea, mida nad söövad siin.. Tähendab, tean küll, aga miks nad kõik nii vanad välja näevad? Igaljuhul ta on üsna suur tüdruk ja üsna energiline ja valju häälega. Aga muidu paistab tore.

Talli... Noh, vahepeal oli üks väike keeruline periood, aga mis ma sest ikka siin kirjutan. Kes teavad, need teavad. Lõppes asi sellega, et ikka paganama hea huumorimeel peab olema, et sellises kohas toime tulla. Või siis paganama külm süda, aga viimast ilmselt mul pole, seega panustan huumorimeelele.

Uuest hobusest juba kirjutasin? La Lux on tema nimi (Valgus, ladina keeles). Ma ei tea, miks, aga ta ikka meenutab mulle Calitat väga. Aga ei tea, ei tegele temaga väga ja las see parem jäädagi nii. Küll aga kutsusid hobuse omanikud meid reedel pitsat sööma. Toredad inimesed, nagu nad siin kõik.

Ratsutanud.. Hmm, vist ei ole. Kuigi homme C tahtis, et ma Elektraga sõidaks, aga E vajab seppa. C midagi seal käkerdas täna, kuulsin, et haamer töötas. Aga eks vaatab. Mul pold aega vaadata, puhastasin kanalisatsiooni auku pesuboksis. Vabatahtlikult.

Uudis. Või noh, mis uudis see ka on, oli juba ette teada. Aga Serena tegi siin Corintoga sõite ja ühel päeval naases trennist hobune katkise küljega. Printsessi jallud ei ole ju nii tugevad, et ilma kannusteta tööd suudaks teha. Jalg ei püsi tal aga paigal ka ja üldse on printsessike nii pagana kõver seal seljas, et silmal on kole vaadata. Näitasin siis printsessile endale ka tema jala-tööd. Ta vaatas, ütles, et oh, vaesekene. Ja siis küsis maailma tobedaima küsimuse, mis üldse esitada saab: "Aga äkki see on palavusest?" *Peksan peaga vastu seina* Heitsin talle tõeliselt ebanormaalse pilgu ja ütlesin, et tema jalg tegi seda. Preili kalpsas platsile, kus olid Elli ja C, ütles, et ta tegi hobusele natuke haiget oma kannusega ja siis läks oma emmega kodu poole. Elli jõudis talli, vaatas, et see nüüd küll natuke polnud. C oli vihane suht ja terve õhtu rääkis, kuidas Serena ei suuda kuidagi õpetussõnu kuulda võtta. Iga käsu peale preili naeratab ja hüüab teadlikult : Jaa!

Igaljuhul järgmisel päeval vist küsis printsess, et kas ta võiks Elektraga jälle sõitma hakata, et talle see Corinto ei meeldi. C oli ikka kuri ta pihta, aga nõustus. Täna oli siis Serena ja Elektra trenn ja hommikul püüdis C Eliole helstada, et talle öelda, et hobune läheb selle preili käes küll päris käest ära. Parem andku ikka hobune mulle sõita. Vaevalt, et Elio nõus on, sest pean meelde tuletama, tal on armukade tütarlaps. Tegin ettepaneku siis, et äkki saab Corintot tundides kasutada, kuna hobune on hea rahulik ja pigem laisk. Saavad äkki Ericad ja Andreinad endale vähemalt tugevad jalad, kui ilma kannusteta sõidavad.

Trennidest rääkides, siis Andreina ei suuda küll mitte midagi oma kahe kõrva vahele talletada. Ericale vähemalt seletasin, kuidas käib õigele jalale kergendamine. Lisaks andsin üks päev trenni Nicole'le, kes on see väike tüdruk, aga oskab sõita rohkem, kui Andreina. Ps, kuulsin täna, et ta oli ise palunud, kas ta minult trenni saaks. Ja siis veel üks uus trenniline, 28-aastane mees, kes, vastupidi, näeb välja nagu 19-20. Sellel on ka armukade tüdruk (peab vist mainima, et kõik naised on Itaalias armukadedad). Tüdruk oli tal tallis kaasas, kui C ütles, et nüüd saab kutt minult esimese trenni. Elli oli ka platsi ääres ja ütles, et alustades vaatas tüdruk mind niisuguse näoga, et ära-käpi-minu-meest. Elli vestles temaga pisut ja lõpuks oli preili ise ka hobuse selga tahnud minna, et ma jalutaks mõni kord teda käe kõrval. Kutt (Andrea) oli ka mu trenniga lõpuks rahul. Algul ta ju kartis mind, sest Ciccio oli öelnud, et ma nõuan perfektsust. No vabandage, aga ma olen lihtsalt aus tüdruk, ega hakka mingi jama eest inimesi kiitma lihtsalt selle pärast, et nad õnnelikud oleks. Selleks on uus taktika. Küsi neilt korraga nii vähe, kui võimalik, et nad igal juhul hakkama saaks ja siis võin kiita. Siis on hundid söönud, aga lambad ikka terved. Ühesõnaga ilma jalusteta sain ma selle kuti lõpuks ilusti istuma ka ja pärast ta oli Ellile öelnud, et tundis kohe, et sai ikka trenn teha. Novot.

Ehk siis, C lubas mulle rohkem trennilisi anda, et kogu jama oma kaelast ära veeretada. Mulle sobib. Kuigi peab olema hoolikas, sest minu ülesandeks jääb siis need algajad õnnelikuks teha. See kõlab rohkem nagu mingi klienditeenindus, kui ratsutamise õpetamine. Aga noh, ma polegi ju ratsutamisõpetaja. Klienditeenindus ilmselt sobib mulle ka.

Lisaks veel plaanin Marloniga vestelda. Täitsa ise, itaalia keeles. Et äkki ta ikka tahaks oma Ladyt mulle sõita anda. Teen aga nutuse näo, et mul ei ole hetkel hobust, kellega sõita (mis on muideks tõsi, seega valetama ei peagi), aga tahaks nii väga ja kuna tema meil tihti tallis ei käi, siis äkki tohin Ladyga natuke kablutada. Tüüp pole meil ju jälle talli nägu näidanud. Selle aja sisse oleks juba palju ratsutamist mahtunud. Vastutasuks ütlen talle, et võin talle iga kell midagi õpetada, kui ta vaid ise tahab paremaks saada. Ja kui ma väga äärmusesse laskuma pean, siis võin pool seppa kulu ka kinni maksta ja ta hobusele midagi ilusat ja hädavajalikku osta. Aga ma loodan, et Marlon käitub mõistlikult. Aga lootus pidigi lollide lohutus olema...

Ja siis veel.. Et varsti saabki minust päris itaallane. Esmaspäeval annan korteri üürilepingule allkirja, teisipäeval saan oma koopia ja siis tuleb registratsioon kohalikus registris. 9-10-st oktoobrist alates võin siin riigis aasta veel viibida. Või siis nõuab Eesti riik minu tagasitulekut 9 kuu pärast... Ma ei tea, ma pole kindel.

Lähen nüüd vaatan Süvahavva uue osa ära ja kulutan Elli netipulga limiiti ka natuke. Loodan, et enda oma saan peagi tagasi ja normaalsete tingimustega. Seni ei pruugi mind netis kohata väga, seega teadke, et ma olen endiselt elus ja tegelikult mu eest hoolitsetakse siin hästi (: Tervitused teile !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar