16 oktoober 2012

Sügis vist

Et siis meil sajab jälle. Eile käisin tallis. Kohale jõudes andis Ciccio Andreale trenni, siis tibutas väheke, aga neid ei häirinud. Tegid pool tundi traavi jooksuaias ja oli ok. Hobune saabus tagasi täitsa kuivana. Mina puhastasin Corinto boksi, siis pesin Elektra. Pärast tgin Lady boksi puhtaks ja tallis käis samal ajal igasugu inimesi niisama juttu ajamas.

Lõpuks tuli veel Manuel ka talli, mõtlesime, et kui ei saja, saab see ka oma pool tunnikest kordel jalutada. Panime Elektra uuesti valmis ja läksimegi.. Aga olime 10 minuti pärast tagasi, sest jälle hakkas sadama. Kordeaed uputas ka mõnuga, seal oleks ujumistunde parem anda. Loputasin jälle jalad mudast puhtaks ja hobune sai õhtusööki nautida.

Corinto tegi natuke trikke, heitis boksi pikali tõusis üles ja heitis jälle pikali. Hommikul oli püherdanud boksis ja jalad seinale jätnud. C ema oli teda püsti utsitanud ja poiss oli oma pea vastu seina ära löönud, seega on tal nüüd teise silma kohalt kah kulm rullis. Aga ühe päeva jooksul nii mitu korda pikali heita.. Tavaliselt ta seda ei tee. Kuulasin ta kõhtu, seal igasugu mulinad ja sisinad olid küll täiesti omal kohal ja seedimine käis ka ilusasti läbi. C otsustas õhtul ilma söögita jätta, et ainult heina. Hiljem andsime talle aga tõesti peotäie müslit ja õliga koos. Ma ei tea, kui hea mõte see oli, aga õli ju loogiliselt peaks parem olema.

Täna talli ei läinud, sest hommikul jälle sadas. Lootust on, et homme tuleb ilus ilm. Muidu see on vist see koht, kus ma hakkan oma kummikuid igatsema. Hiinapoes ma ka kummikuid müügil ei näinud. Peab silma peal hoidma.

Täna parandasin oma sääriseid. Olen need siin päris lõhki ratsutanud. Õnneks ainult õmblustest. Alssandra ema tõi mulle head tugevat niiti, seega õmblen täna veidike ja näevad jälle välja nagu uued (:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar