09 oktoober 2012

Juba päris hea

Ma ausalt teen seekord lühidalt.

Eile oli päris ok päev, kuigi Lady boksi puhastada ei jõudnud. Ja kui veel kõrvale jätta, et ümberrautamata Elektra tegi 2,5 tundi platsil tööd kolme erineva ratsanikuga ja Angielo oli suts vihane, et Rosital jälle longe on (kuigi ei imesta).

Elektraga sõitis algul Andrea, tubli poiss on, täitsa hakkab looma see ratsutamine tal ja Ciccio kiitis ka teda, kui traavi nägi. Pärast kiitis Andrea Ellile mind ka, et mu trennid on väga head. Mulle meeldib (:

Siis käis Elio tallis ja C rääkis talle, et Serena ei saa ta hobusega hakkama. Ma nende kogu juttu ei kuulnud, aga kuulsin, kui C ütles, et hobune vajab ratsanikku kellel temast ikka jõud üle käiks ja tugevad sääred on. Oli veel öelnud Eliole, et kui too tahab, siis võib ju uuesti Serena sinna selga panna, aga midagi head sealt ei tule. Elio oli öeld, et pole vaja. Aga pärast oli kuidagi nõusse saanud, et mina võin ikkagi ratsutada küll. Imede ime. Seega täna lähen talli, teen Corintole kordet, kuna too on jälle seisnud mingi nädalakese ja homme proovin siis ära. Andrea oli ka kõrval, kui mulle öeldi, et võin Corintoga sõita. Kutt ütles, et ta tahab siis ka näha, kuidas ma sõidan.

Siis tegin kordet Nearcole ja Aresele, kes mõlemad käitusid nagu täielikud põrsad kordel. Alles lõpus viimased viis minutit rahunesid maha. Ei tea, mis neile sisse läks. Muidugi üks loll naaber saagis mootorsaega puid ka usinasti platsi lähedal. Eks see oli juba-kole-hirmus.

Täna vaatasin TIHS GP sõidu otseülekande kordust. Ikka oli huvitav, kuigi tulemusi juba teadsin. Väga tublid.

Tegin täna veel endale eilsetest ülejäänud keedukartulitest kartuli-porgandi pannkooke ja sõin neid seene-toorjuustuga. Hea hea. Nüüd hakkan talli minema.

Nom nomm

Kõhnast saabunud La Luxist ka teile pilt
Loodan kunagi Luxist ilusama pildi ka teha, kui ta ehk meie juures parema vormi saavutab (:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar