06 oktoober 2012

Treenerihakatis

Eile andsin kolm tundi järjest. Andrea ja Elektra, kes alustasid jooksuaias traavimisega. Kutt on päris asjalik, kuigi enesehinnang on küll ühe itaallase kohta madal. 

Andreina Toscaga. Elli kommenteeris, et kas ma saan sammus tüdruku istuma panna ja siis lasen neil lihtsalt traavida kogu aja, kuna tüdruku isa helistas uuesti Cicciole. Noh, õnnelikuks tuleb ju printsessid teha. Andreina sarnaneb rohkem mingile sõjaprintsessile. Ta siis närvi minnes võtab ratsmed ühte kätte ja steki teise ning hakkab hobusele stekiga vastu kanni lajatama. Või kui hobune tahab alla sirutada, siis Andreina teeb kätega ühe järsu liigutuse ja kisub pea üles tagasi. Kui ma seda veel nägema peaks, siis ma kamandan ta sealt hobuse seljast alla ja käigu jala seda platsi-ringi, kui tahab. Terve pool tundi ütlesin talle, et ta oma kannad alla paneks, sääre tahapoole lükkaks, sõrmed kinni pigistaks ümber ratsmete ja otse ette vaataks, mitte maha. Mis te arvate, kas ta ühelegi mu lausele reageeris ka? Muide, ma rääkisin selges itaalia keeles temaga. Jah, ta reageeris mingi aeg mu jutule, öeldes, et ta säär loksub edasi tagasi, sest äkki ta jalused on pikad. No pagan, need pole talle pikad. Aga printsessi soovil proovisin jaluserihmu lühendada. Ühel pool polnud auku sellel kohal, kus vaja oli, seega üks jalus jäi teisest natuke lühem. Ma ütlesin, et ta ei saa niimoodi sõita. Tema aga ütles, et tal on super tore olla ja kõik on väga hästi. Kihutas siis traavis jälle minema, õlad löngus, vaatas maha ja säär oli ikka ees. Õhh. Miks ta mitte midagi ei kuula, mis talle öeldakse ?

Õnneks saabus Erica ja tema ikka jagab meil asjast matsu ka. Tal küll seekord ei tulnud õigele jalale kergendamine väga välja, aga ok. Kuulsin, et järgmine kord saab ta ehk La Luxiga sõita, seega proovime normaalse hobuse peal uuesti. Ületasime ühte maalatti ja hiljem ka kahte, aga Tosca pole selleks ka sobiv tegelane. Vahib neid latte nagu mingeid ime asju, mäletan, et hüpates oli sama asi.

Pärast pesin Tosca, panin Nearco kordeks valmis ja pesin pärast kordetamist. Kogu mu tööpäev.

Ja Marlon pole siiani tallis käinud. Pole temaga rääkida saanud. Eile õhtul me ei käinud La Luxi omanikega pitsat ka söömas, pidime täna minema hoopis.

2 kommentaari:

  1. Teinekord, kui vaja ja auku pole jaluserihmas õiges kohas, siis võta jalus pandlast lahti, keera üks ring ümber jaluseraua ja siis saab parajaks panna :) A.

    VastaKustuta