24 detsember 2011

Buon natale! Häid jõule!


Eile oli huvitav päev. Alustuseks ma muidugi magasin kaua ja olin üksi kodus. Marii käis tallis ning kui koju jõudis, tõi Elli saadetud ravimeid ja muud nänni. Seejärel läksime sööma. Restoranis öeldi, et täna kella 16-17 vahel läheksime oma toidupakile järgi ning esmaspäeval tehakse ka meile pakk.

Pärast sööki läksime Ipanemasse kohvile, ent kohtasime seal üht meest, kes meid juba korra näinud oli ja meiega rääkinud. Suhteliselt tüütu tegelane, kuid tegi meile kohvid välja. Hiljem...

Assaa.. kõrvulukustav torupillimäng meie koridoris. Peagi heliseb uksekell ja kui selle avad, siis ta küsib raha oma mängu eest. Soovib häid jõule ka.

Ühesõnaga hiljem kutsus onu meid oma juurde jõuluõhtusöögile. Seletas ja seletas pressis aga peale. Barman oli õnneks asjalik ja kaitses meid selle onu loba eest. Ütles, et meie oleme jõuluõhtul temaga koos ja üldse oleme tema tüdrukud ja sõbrad jne.. Mees andis meile oma telefoni nr muidugi ikka, et äkki me mõtleme ümber. No mida...

Korterisse jõudes avastasime, et Raffaele oli meie maja juures käinud. Marii telefonile oli smsi saatnud, kuigi see oli kodus laadimas. Nujah. Vabandasime viisakusest Raffa ees, et ikka tema ootama pidi ja ega ma siis uuesti miksrit hakanud küsima. Joonistasin selle paberile, läksin oma suurepäraste itaaliakeele oskustega naabrite juurde, vabandasin hilise tülitamise pärast ja näitasin neile pilti. Tuli välja, et meie naabri-Michele oskab inglise keelt ja ta on 2004. aastal Tallinnat külastanud. Vahva.



Tegin piparkookidele glasuuri ja kokkuvõtteks tegin 3 tiramisut ka.




Üks on suurel alusel, mille vahele panin banaanilõigud ka. Teine, väiksemas vormis, mille viisin täna hommikul naabritele miksri eest ja kolmanda tegin ülejääkidest Mariile (aga ta ise ei tea veel seda). Loodan, et saan ise ka tüki maitsta kuskilt, kuigi see tuli päris kange värk. Amaretoga just ei koonerdanud ja vanilliga sain vähe tünga. Mitte ei olnud mul vanillisuhkur vaid lihtsalt vanilli, mis on puhtalt ikka päris kange kraam. Lisaks sellel mascarponel on minu arvates päris rõve rasva maitse või midagi.. Toorjuustuga oleks see asi ikka parem, ma usun. Aga eks näha, mis õhtul saab, kui inimesed kooki proovivad (:

Naabritelt sain jälle omakorda koogi eest vastu selle pühade keeksi. On ikka tegelased, kook oli ju miksri eest... Igaljuhul Sonja (naabri Michele ema, me ei tea ta päris nime, kutsume teda Sonjaks) küsis veel, et kas me koguaeg ainult õpime või me magame ka vahepeal. Nad ju näevad, et meil korteris koguaeg põleb kauem tuli, kui igal pool mujal... Oh, õpiks me siis... (:

Aga olgu, algavad ettevalmistused restorani minekuks ja oma toidu äratoomiseks ning seejärel õhtusöögile seadmiseks.

Teile, kallid blogilugejad, soovin ma ilusat jõuluõhtut, natuke lund, maitsvaid verivorste ja üllatavaid kingitusi ! 


Ps. Esimene jõulusoovidega pilt saabus mulle täna Katilt! Mulle väga meeldib, aitäh veelkord (:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar