12 november 2011

Ja ongi aeg seal maal...

Pole teile jälle tükk aega kirjutanud, aga nüüd üritan võimalikult tihedalt plogi kirjutada. Sättimist ja tegemisi oli palju, inimesi, keda näha ja kellega nalja teha veel.

Minu ettevalmistused hõlmasid digikaamera laenamist, suure kohvri laenamist, apteegis käimist, dokumendifotode tegemist, sularaha väljavõtmist, itaali keelega tutvumist ja meeletut planeerimist, kuidas oma 10 nädala elu 20 kiloks kokku pakkida. Kõik on siiani sujunud. Panin kohvrisse ainult hädavajalikud asjad ja natuke nänni, käsipagas on ka riideid täis, aga ühtki keelatud asja vast kotis pole. Üle piiri peaksid nad mind laskma (:

Kaska jätsin ma maha. Seda muidugi põhjustel, et kergemat kaskat ei õnnestunud mul saada. Väga kahju. Minu vana kaska võtaks liiga palju ruumi ja teeks kohvri raskeks ka, seega loodan, et meil on võimalus normaalne kaska laenata, kui muidugi sõita ka saame.

Täpsemalt lendan ma hommikul kell 8.45 Tallinnast Riiga (55 min)
Riiast stardib lennuk 11.00 Rooma (3 h 5 min lendu ja elame üle ajas tagasi minemise) Kohaliku aja järgi 13.05 saabume Rooma.
Roomast 17.20 lendame Lamezia Terme poole (1 h 10 min) ja kohal oleme 18.30.
Sinna tullakse meile bussi või autoga vastu ning umbes 60 km sõitu ja saabume meie tulevasse elukohta Rende linna:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rende

Ajakava on meil ka enam vähem teada. Sellest kirjutan siis täpsemalt, kui päriselt ka nii toimub nagu kirjas. Süüa saame 1 kord päevas ( lahe, eks ), ilmselt õhtusöök, ülejäänud toidukordadeks on päevaraha 4 € (mis oli algselt mõeldud 1 x päevas söömiseks)

Elama asume korterisse, mille tagatisraha peame maksma 50 € sulas. Juhul, kui me laseme sinna sisse võõraid inimesi ilma loata, võtame kedagi ööbima, lõhume mööblit, korterit ei korista või naabreid häirime, siis me seda raha enam ei näe. Kui eeskujulikud elanikud oleme, saame selle raha ilusasti tagasi.

Internetti meil pole korteris, aga vastuvõtja teadis rääkida, et varasemad elanikud on kusagil WIFI võrku püüdnud. Seda öeldi ka, et keegi ei tea, kui kauaks seda WIFIt on. Muidu pidime netis saama käia Euroforms RFSi (meie vastuvõtja) kontoris, kui see lahti on.

Kõigist sekeldustest hoolimata olen ma veel endiselt õnnelik, et ma sinna lendan. Kogemus on see igaljuhul, kas siis negatiivne või positiivne. Arvan, et 10 nädalat tuleb mõelda nii nagu itaallased mõtlevad ja kül me hakkama saame. Pealegi elab meiega koos veel Ungari (sorry, kui enne rääkisin, et Ukraina, ega ma ka vahet ei tee kõigel) ja Läti ja Leedu inimesi.

Selge. Ma nüüd tõmban viimased muusikakaustad telefoni, mõtlen veelkord läbi, mis asjad hommikul kotti lähevad ja kontrollin kõik veel üle. Kõik akud on laetud ja digikas juba sooja pandud, et teile hästi-hästi palju pilte teha (:

Olge armsad siin Eestis. Teistele praktikalistele palju jõudu, jaksu ja vastupidavust. Eks uuel aastal räägime ja teeme nalja.

PS. Tagasi peaksin plaanipäraselt tulema esmaspäeval, 23. jaanuaril kell 20.05.

2 kommentaari:

  1. 1 kord päeas süüa???....teil ikka veab..meil esialgse 2 korda päevas asemel saame hoopis 3 korda päevas süüa:D...aga siin on 4 euri päevaraha ikka meeletult väge..pudel fantat maksis 2.20.

    VastaKustuta
  2. Olge tublid ja kirjutage ja joonistage ikka paljupalju:)

    http://bevnypaja.blogspot.com

    VastaKustuta