14 november 2011

In Italy

J8udsime kohale. Kasutan hetkel Linda arvutit, kus ei ole t2pit2hti, seega jah... Miks Linda arvuti? Sest minu oma leiab kyll wifi yles, aga n2itab, et ei leia mingit sertifikaati, et mu arvuti sellega yhendada. Korra l2ks selle yhendamiseks lihtsalt tavalisest rohkem aega ja n2itas, et on nett olemas. Siis tuli aga j2rgmine probleem, mis oli mul ka kodumaal - nett on, aga internetilehti lahti ei tee. Kui mu plogi loeb mingi arvutitehnik ( v8iks ju ), siis ma VAJAN ABI! (: Mida ma oma arvutiga tegema pean?

Lisaks sellele on mul ka Facebook ajutiselt blokeeritud, kuna keegi olevat yritanud sinna sisse logida. Just perfect.

Aga.. Lennud sujusid peaaegu probleemideta. Viimane lend (Rooma - Lamezia) hilines l8puks tund aega ja ootasime oma pagasit ka p2ris kaua, kuid v2hemalt on see meil olemas. Ja lennata pole yldse hirmus. Lendamine on 2ge tegelikult. 8hku t8usmine on kyll naljakas (ma kohe p2riselt naersin lennukis, kes mind teab, siis jah..), aga maandumine pole yldse nii ebameeldiv. Tallinnast Riiga lendasime pilvede kohal ja alla polnud mitte midagi n2ha, aga Rooma lennu ajal n2gime m2gesid, kylasid ja linnu. Yldse ei taju, et tegelikult nii k8rgel v8iksid olla. Ja kui Rooma maandusime, siis oli v22ga palav. Neil oli ikka t2ielik meie suvi siin eile.

Lamezias oli meil buss vastas, ainult bussijuht sees. Kysis midagi itaalia keeles ja kui ma vastata ei osanud, siis vaatas sellise n2oga, et mida me yldse Itaaliasse tulime. Marii suutis bussis magama j22da, aga mina ei tahtnud, et ma une pealt sureksin. Asi on liikluskultuuris. Mis kultuuris, seda ei olnudki. Buss oli 9 kohaline, mitte 19, nagu kirjas oli algul. Aga see buss s8itis 120-130 km tunnis ja meist kihutas yks sportauto veel m88da... 70 ja 80-alad ei olnud mingi n2itaja ning kaks samasuunalist rida olid ainult selleks, et kurve sirgeks s8ita. Kohutav. Seega ma olin v2ga 8nnelik kui me elusalt kohale j8udsime. Vastu tuli meile kolm kutti, kes meile v8tmed andsid ja meid korterisse juhatasid. Ei mingit Lindat (: Linda j8udis alles hiljem korterisse. Seega me tegime veel kartulipannkooke 8htul ja l2ksime allesp2rast 12 magama (kohaliku aja j2rgi, teie kella j2rgi p2rast yhte)

T2na hommikul k2isime Lindaga poes. Pidime midagi hommikuks ostma, et syya ka saada. Ostsin euroopaliku saia, suure pudeli j22teed, 4 v2ikest jogurtit, vinkupaki, kus oli 4 vinkut sees ja sulajuustu. Arve tuli 9.50€. P2ris lahe, eks. Otsisin niigi k8ige odavamaid asju. Tuletan siinkohal meelde, et me saame yhe korra p2evas syya ja 4 € p2evaraha. Muide syya saame restoranis, mis asub Euroformi kontori k8rval ja sinna peame bussiga s8itma. Umbes 10 min tee. Veel lahedam, eks ?

P2rast s88ki l2ksime Euroformi, saime Sandraga kokku (7 a Itaalias elanud leedulanna), kes meiega tegi korteri lepingud ja r22kis veel palju informatsiooni. Seej2rel s8itsime koos Luigiga (kirjapilt ?) bussiga tagasi korterisse. Saime hommikul bussipileti ka, mis kehtib 7 p2eva ja saame s8ita Rende ja Cozensa linnas.

Nii.. edasi kirjutan ma varsti, kuna me peame nyyd hakkama bussiga s8itma, et s88ma minna... Bussid k2ivad ka nii, kuis kunagi.. aga olgu. Ciao.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar