15 aprill 2011

10. päev

Teen täna kiire kokkuvõtte, tahaks enne homset puhata ka.

Hommikul hobused õue, tegin oma 3 boksi, pidin koristama Verso korraldatud üleujutust, seega pühkisin palju palju. Vahetasin hobuseid, jälle pühkisin ja läksin lõunale. Sealt tulles tegin kaks boksi veel, ehk väliboksid selles võistluste tallis. Samal ajal saabusid ka Soome ratsanikud oma hobustega. Aitasin Üllel pajuoksi põõsaks seada, korjasime neid natuke juurde ka. Siis jagasime hobuseid, umbes kell 4 läksime õue sõitma, mina võtsin jälle Iidoli, sest tema peal tulevad mu nõrgad küljed kõige paremini välja. Tegelesime galopitõstetega, neid ma ei oska ikka üldse. Ra-be-len seal seljas, viskan käed üles ja nühin ringi seal sadulas. Istuma peab, õlad taga, selg sirgelt, vaagen eespool, hobune enda ees. Tähelepanu, rahulikult märguande andmine, istu ja vaata, mis saab. Korra tegi Iidol mingi hüpeka ka mulle, ma ei saanudki aru, mis see oli. Ülle ütles, et ägedam tõusmine lihtsalt, aga mul võttis vähe jahedaks hetkeks.

Pärast hobune sisse, Orlando tuli ka, temaga platsile ohjama. Jälgisin jällegi tempot, liikumist, erinevate märguannete andmist jne. Lõpuks kadusid kõik hobused ära ja Orlando jäi uhkesse üksindusse, kuniks tuli Anneli siga üle põllu meie poole. Hobune kartis ja oli puhevil, Ülle võttis hobuse, talutas maneeži ja helistas Annelile. Mina tegin Orlandoga veidi sammu ja traavi ohjas ja lõpetasime, homsed plaanid paika ja koju. Täna jälle 10 tundi tehtud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar