18 aprill 2013

Ma olen ka elus endiselt. Mõtlesin, et ma mõnda aega annan teile kevadpuhkust, ehk et ei pea seda jama lugema (:

Tegelikult on lood nii, et siin on metsik päike ja päeval hea soe olla. Hommikul on hea ärgata ja tuur õues jalutada, kusagilt kohvi ja sarvesaiake võtta ning koju lõunat tulla tegema. Siis talli... Sellest ma enam väga rääkida ei taha, sest ma ei suuda enam ise ka uskuda, mis seal toimub kõik... Ütleme nii, et olen bokside tegemisega nüüd hõivatud ja mulle elus esimest korda meeldib see töö. Sest keegi mind ei sega, suhtlen hobustega ja ei pea kuulma seda meeletut jama, mida inimesed suust välja ajavad. Paraku on mul vaid 10 boksi teha... Need saavad liiga ruttu valmis.

Mu "patente" (see ratsutamise kaart) ripub endiselt kusagil õhus, sest kõik räägivad mulle eri päeval erinevat juttu. Kui seda esmaspäevaks kätte pole saanud....

Varsti teen piltidega postituse ka. Loodan vähemalt. Sest mu nett saab ka üsna pea otsa ja siis teate, miks mind siin kirjutamas pole. Igatahes... Naudin päikest. Kuulsin, et teil on ka kevad seal... Viimaks ometi (:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar