26 aprill 2013

Elio on tagasi...

Kolmapäeval käisin tallis, saepuru oli saabunud, seekord lahtine, mitte kottides. Tegin Macellani ja Luxi boksid, Ladyle panin ka hulganisti saepuru juurde, sest imelikult kombel sealt kaob kusagile see puru koguaeg. Ta ju ometi ei söö seda.. ?

Siis, teate, mis juhtus ? Corinto omanik Elio tuli talli, ratsapükstes ja tallijalanõudes. Ta tervitas mind üle pika aja. Sest tal oli lootus, et ma ehk aitan teda. Nimelt pärast aasta möödumist oli tal plaan oma hobust kordetama tulla. Aga tal oli mõte, et äkki ma ikka aitan teda ja äkki ma ikka kordetan ise. Või äkki ma pärast pesen ta hobust või teen midagigi. Aga ta saabus nii varajasel kellaajal, et ma tegin bokse.

Igatahes kurtis mees, et tal pole hobuse pesemiseks kummikuid. C oli lahe ja pakkus talle enda omasid, Elio tänas ilusasti. C aitas tal hobuse valmis, aitas kordetada ka vist natuke, nagu kuulsin. Mässasid tondinos, seega hobune jooksis mõlmat pidi ilusasti. Nägin, kui Elio hobusega pessu tuli. Olin eemal. Elli tuli koos temaga. Pärast Elli ütles, et Elio parkis hobuse ära, seisis korde käes, vaatas ringi: "Maarja!... Maarja?!" Elli ütles, et Maarjat pole siin praegu. Vaeseke pidi siis ise nagist oma hobuse päitsed võtma :) Nägin, kuidas mees hobust ka pesi. Võttis vooliku, kastis jalad märjaks ja oligi valmis. Isegi neid Ciccio kummikuid jalga ei pannud. Aga kummikindad olid käes! Siis saabus Ciccio ka ja Elio ütles, et tal hobune pestud ja kõik ok. Well.... Nägu oleks võinud ometigi natuke harjata. Mitte midagi. Boksi ära ja tema oli nii tubli.

Pärast ütles, et neljapäeval tuleb kordetab ja läheb sõitma ka. Ütlen juba ette ära, et ei tulnud ta kuskile.

Neljapäev oli siin püha. Itaalia vabastamise päev. Tallis oli mingi hull segadus.

Alustasin kell 2 boksidega. Pärast pidin tühjaks vedama Petulia ja Matilde boksid. Hea oli see, et mõlemad viidi boksist välja ja rahulik toimetada. Samas koridoris oli pidevalt teisi hobuseid. Siis pesin vahepeal Elektra, tegin bokse edasi, pesin La Luxi, tegin bokse edasi, panin Arese valmis, tegin bokse edasi... Petulia boksist 3 kärutäit välja, Matilde omast 5 või kuus. Pärast mõlemasse 4 kärutäit puhast asemele. Siis pesin veel Arese puhtaks, pühkisin koridori, jalutasin Nearcot ja pesin selle ka puhtaks, andsin taga tallis söögid ette ja saigi päev otsa. Carmelo tuli ka õhtupoole talli hobuseid vaatama ja sain vähemat pärast lõpetamist koju ära, ilma et mingit suuremat klatšijuttu oleks pidanud kuulma jälle.

Ahjaa, vahepeal oli väike intsident, mistõttu ma lõpetasin Elisaga igasuguse inglsekeeles rääkimise. Ma talle ei öeld midagi, aga minu vastused talle on vaid itaaliakeelsed. Jah, kui ma millestki tõesti aru ei saa, saan küsida, aga töös võiksime kasutada kõik ühte keelt. Nii vast väldime edaspidiseid arusaamatusi...

Siis veel uudiseid, et Luisa sätib Petuliaga võistlustele. Catanzarosse, aga mitte sinna, kus ma ka võistlustel abiks käisin. Miski teine tall. Täna pärastlõunal Angelo viib Petulia oma treikuga sinna. Luisa tahtis, et ma enne aitaksin Petulia lakka ja saba lõigata. Veel pakkus Luisa, et ma võin pühapäeva hommikul temaga kaasa minna. Elli ja C ütlesid mulle kohe seepeale, et näe, tahab tasuta abilist endale. Aga kui maksab, siis on ok, muidugi võid minna. Ma ei öeld Luisale kindlalt midagi veel, aga teistel põhjustel, mitte seepärast, et tasuta abiliseks ei tahaks minna. Eile aga selgus, et pühapäev täitsa vaba ja võin minna küll. Luisa ütles mulle enne: "Maarja, kui ma ütlesin, et tule kaasa, siis mõtlsin vaatama, mitte seepärast, et mind aitama peaksid tulema." Mina nii ei mõelnudki, sest Luisa on alati korrektne nende asjadega ja ütleb ette, kui midagi tahab.
Kuigi Luisa ei kuulu just ka mu lemmik-itaallaste listi, siis lähen ma temaga pühapäeva hommikul ikka kaasa.

Põhiline põhjus on see, et on lootust kohata eestlannat (:

Ahjaa, seda ma ütlesin, et eile oli ilm nii rõvedalt palav ja terve päev paistis päike metsikut moodi? Hihii.. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar