05 aprill 2013

Eks kannatab lõpuni

Kolmapäeval olin vaba, sada vihma ka jälle.
Neljapäeval tallis, siis oli super ilm. Tegin taga tallis kolm boksi üleni tühjaks ja kahte tõin saepuru ka. Kolmandasse mitte, sest selg hakkas valutama nende saepurukottide peale.

Igatahes C lasi eile Luxi ja Tosca koos koplisse. Aga mitte päris. Tähendab kõrge rohu sisse maja nurka, mis on ümbritsetud ühest küljest seinaga, teisest küljest katkise seinaga ja kahest küljest katkise võrkaiaga. Igasugu saasta oli see täis ka ja need kaks hobust kohtusid seal mõlemad esimest korda. Ja nüüd ma täitsa mõistan, miks Calita (tegelikult Kalita) ja see vana hobune mõlemad koolikutesse võisid surra. Ise räägib, et boksis peetavad hobused peavad jao kaupa rohtu saama ja siis laseb kaks looma kohe mitmeks tunniks korraga välja pika rohu sisse, kus veel igasugu jama leida võib.

Igatahes tegin boksid ja siis oli palju vaba aega, sest C hobused eile väljas (trennis) ei käinud, Angelo aga ratsutamas küll. Pärast söötsime hobused ja sain viimaks koju ka, et korteriüüri maksta. Rääkisime omanikuga ja ta ei teadnudki, et ma juulis koju lähen. Algul C ja Elli ikka ütlesid, et ma ei pea millegi pärast muretsema jne.. Küll nad ise korda ajavad asjad. Aga mu üürileping kehtib septembri lõpuni ja tegelikult pean enne lepingu lõppemist ära minnes kolm kuud ette teatama. Seega ei tule seekord korteri vahetamine kõne alla.

Ellilt küsisin veel eile, et kust ma saan netis vaadata oma litsentsi olemasolu. Ta lahkelt kohe seletas, et FISE (kohalik ratsaspordiliit) lehele peab registreeruma ja siis saab ratsaniku nime järgi otsida. See andis mulle tulemuseks aga vaid nende ratsanike infot, kes on mõne võistluse teinud. Muide, avastasin, et Ciccio on KÕIK sõidud 2012 aastal välja tõrkunud. Ainult see üks sõit, mis ta Elektraga Catanzaros piitsa plaksutades lõpetas, aga see ei tulnud ka mingile kohale... Aga starte ikka oli.. Hämmastav.

Niisiis.. Kui korterit vahetada ei saa, ei saa ka talli vahetada. Kui nüüd just ei leidu mingi võimalus Boscarellisid külastades...Aga pigem rõhun sellele, et uurin, kas mu see litsents on olemas või mitte. Kui pole, siis kavatsen mitte enam ratsutada ka ja üldse peaks ilusate ilmade saabudes mingit puhkust hakkama võtma... ;)

Täna tallis ilma Ellita, seega ei saanud uurida rohkem, kust seda litsentsi näha... Aga tegin taga kiirelt boksid, siis kordetasin Nearcot ja Elektrat. C kordetas Arest ja Walter tuli oma Mendietat kordetama. Aga uus superhobune on terve selle aja jälle boksis seisnud.
Elektra kohta... Ma pole kunagi varem seda hobust nii kangena ja krampis näinud kui täna. Kahju vaadata. Lihtsalt nii kahju, kuidas hobune läbi aetakse.
Alessandra käis Luxi ka kordetamas ja nendel on nüüd plaan ikka hobune maha müüa. 

Saa siis aru. Kõigepealt kutsud mingi koera-veti oma hobusele, kelle pole suuavamisraudugi ja ei saa midagi teha ega näga. Siis ütlevad, et hobune on ikka jama, kuna ei saa probleemist sotti ja parem on siis hobune maha müüa ja mingi teine asemele võtta. Lauslollus lihtsalt.

Teine idioot on siiski Elio. Seepärast mind ka ei morjendaks, kui ma ratsutamisest loobun... Hobusest vaid kahju. Aga tuli ja rääkis mulle, et 1. või 2. aprill saab sepa kutsuda, et siis saab raha. Noh, aprilli algus, vaja boksiüür ka maksta. Mehest pole enam kippu ega kõppu, Elli ja C helistasid mõlemad, see võttis korra telefoni vastu, tegi nagu ei kuuleks mitte midagi, pani kinni ja saatis smsi, et ei saa rääkida, kuna on koosolekul. Täna helistas siis Cicciole, et ta ei saa ise talli tulla, jättis raha kuskile baari (tuttav), et Ciccio mingu võtku ära. Aga sepa raha pole ikka. Seega käigu kuu peale.

Ja ega muud uudist väga polegi. Lihtsalt iga päevaga ma leian, et loomad on meist paalju palju targemad ja intelligentsemad olendid ja ma naudin kolme kassi või ühe karva ajava hobuse seltskonda igati rohkem, kui Ciccio oma.

Ahjaa, veel tuli meelde, et paks Tonino helistas eile Cicciole ja rääkis et tal sündis seal kodustel hobustel varss. Pidavatki kasvandusega tegelema, seega mis see nii väga ikka uudi on, eks. Aga tüüp oli natuke üllatunud, et praegu sündis, olevat mära ära seemendanud, aga ei kirjutanud üles, millal, seega unustas ära, millal varss peaks sündima... 11 kuud ikka pikka aeg :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar