21 jaanuar 2012

 Ma tegelen hetkel praktikapäeviku kirjutamise ja vormistamisega, seega mul ei ole aega jäänud väga kirjutada. Aga kiirelt mainin, et sain Mendietaga sõita proovida ja Calitaga hüppasin viimane päev 90 cm. Väga armas. Täna hommikul käisime Cavallo Shopis, kust ostsin endale viimaks kaska. Tegelikult oli see 70 € müügil, kuid Ciccio kauples poe omanikuga telefoni teel selle 60€ peale. Ise ta broneeris omale suulised...


Nüüd ma vist olen rahul, et sellisel ajahetkel koju tuleme. Ma ei tea, see Nearco allakäik ei meeldi mulle kohe sugugi. Aga kirjutan sellest ükskord pikemalt. Muide esmaspäeva hommikul peame olema 4.10 - 4.45 vahel valmis ja tänaval oma kohvritega. Sandra saadab smsi meile, mis kell täpselt. Täna viimast õhtut... väljas. Homme õhtul sööme Ciccio, Elisa, Marloni ja võib-olla Serena ja Ericaga õhtust. Oeh... Imelik mõelda, et see kõik läbi saab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar