07 märts 2011

Nännipäev

Teen nüüd kiire kokkuvõtte, kes seda pikka mula ikka lugeda viitsib (kui keegi seda üldse loeb).

Pühapäeval tegin bokse õpilaste tallis, pidime seal kiirsti tegema, et pärast Helele ka appi jõuda. Katiga viisime Malvina ja Blondi (Arvina ja Arta) ka esimest korda õue ning tõime sisse. Tulime Helele appi, siis korra teise talli jälle ja siis oli kell umbes üks. Pidin kell kaks hobuseid vahetama, seega pühkisin seni kaua talli põrandat ja käisin poes. Kliinik lõppes ka umbes samal ajal, kui poest tulin. Kõik, kes osalesid, nägid väga väsinud välja ja kiitsid treeningut.

Õhtul tulime tagasi ja olime õnnelikud, et näd vah läbi sai. Olime ilgelt väsinud ja mul hakkas kurk ka valutama kergelt.

Täna hommikul sain õnneks kauem magada. Ärgates oli kurk väga väga valus. Aga kuna oli plaan Viljandisse minna, siis ajasin end üles, kutsusime Katiga rahva kokku ja hakkasime liikuma.

Külastasime siis Viljandi ratsavarustuse poodi, mis nägi päris nunnu välja. Avar ja päris palju asju. Nägin müügil ka sedelgat, topeltkordet, kindaid ja muud põnevat, mida kõike osta tahaks. Ostsin endale aga hargi (ajutiselt plastiku, kuna tahaks metallharki osta), sadulaseebi ja nahaõli (läheb suuremaks varustuse puhastamiseks), lakanoa (täiendan oma groomi kollektsiooni) ja Mustangi mineraali. Mineraaliga vaatame, kas see just parim on, aga kevadeks nüüd peaks sobima.

Õhtul käisin viimast korda soome keeles, õppisime hobuse kehaosasid natuke, ja siis läksime talli. KAtiga tegime kahekesi tagumises tallis kõik tunni ajaga ära. Ahjaa, unustasin mainida, et mul oli palavik soome keelde minnes, 37,3.

Ühikas käis Kadi mul külas ja Helen ka. Helen tõi mulle ratsapüksid, mis talle vähe suured olid. Mulle olid parajad, või noh, motivatsioonipüksid :D Tänud Helenile !

Jah.. Ma hakkan ikka neid ühikaõhtuid igatsema, sest mõelda vaid, neljapäeval kobin oma kodinatega siit selleks aastaks koju. Päris naljakas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar