05 märts 2011

Ja nädala vahetus

Eile olin hommikul üle pika aja mõisa tallis bokse viskamas. Pärast praktikat hakkas hooldus, kuid selle eelkoolituse värgi pärast oli meil põhimõtteliselt ainult üks tund. Selle alguses saabusid kaks uut hobust, kelle kool ostis. Kaks kahe aastast eesti mära, Arvina ja Arta, kui ma ei eksi. Nunnud, kuigi kahe aastaste kohta on nad päris suured. Aadu on ka 2009 sündinud ja palju väiksem kui need. Mu Aadu on ikka eriline poni.

Nujah, aga mul oli üks naljakas (tegelikult ikka päris tõsine) intsident sel ajal, kui uusi hobuseid maha laeti ja talli toodi. Puhastasin Iskra joogiküna svammiga ja mul paluti kiiresti suured uksed kinni tõmmata. Svamm jäi boksi servale ja kui 5 sekundi pärast tagasi olin, nätsutas mälus Iskra midagi. Seejärel vaaasin svammi, aga ei pannud tähele, kas sealt oli enne ka üks tükk puudu. Igaljuhul kargasin boksi ja tirisin hobusel keele suust väja, et seal ringi kobada. No ei mingit svammi, boksis ka ei olnud. Päris pabinas olin tegelikult. Naljakas oli just see, et kõik uudistasid samal ajal maneeži uste juures ja jälgisid uusi hobuseid ning mina üksi paanitsesin Iskra juures. Kuid rõõm on teatada, et hobune elab, on terve ja rõõmsameelne :)

Tunni teises pooles vaatasin Robuski üle. Kuna tal oli söögi aeg, siis kraadida ta end ei lubanud, keksis oma tagumikuga minema ja tegi kurja nägu mulle. Muu oli nagu korras ja parem kui eelmine päev.

Seejärel vahetasime kiirelt riided ja saime Katiga juhtnöörid, et kaheksandikke mööda kooli ringi vedada. Päris huvitav oli kuulata teiste erialade kohta ka. Samal ajal toimus maneežis väike võistlus ka, mida kahjuks ei jõudnudki vaatama minna. Kuulsin, et osalejaid oli väga vähe olnud. Aga jah, me läksime tuppa sööma ja õhtul jälle talli.


Täna olin jälle mõisa tallis, kuna Helet ei olnud ja olin meie grupist ainus, kes traktoriga sõita oskab. Muidu läks suht kiirelt, aga uued tüdrukud võtsid suurema aja. Üks on julge ja uudishimulik, kuid tema boks tuli peaaegu tühjaks vedada. Ta on vist nii stressis või mõjub talle heina söömine (kuna nad olid kuivsilo peal kasvanud), et tal on kõht päris lahti. Teine on jälle arem ja tema boksist boksi liigutamine võttis kauem aega, samas boks oli ilus ja puhas.

Siis pidin traktori talli ajama. Otsauksest mööda maanteed. Huh. Viskasime peale, söötsime, jootsime. Siis kordetasin Lanzeriat, kuna Maris oli palunud kellelgi seda teha. Vaatasin pärast Robuski ka üle ning sügasin uusi tüdrukuid. Nimed on kõik sassi läinud, kuna meil on nüüd Akira, Arvina, Anessa ja Arta. Keegi peab hüüdnime seal saama. :) Aga sõbrunesime päris kiiresti ja sügamist nautisid nad mõlemad. Tulin tallist umbes kolme ajal ära ning nüüd on juba varsti vaja tagasi minna.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar