17 märts 2011

Esimene vaba nädal

Mul juba igav ei hakka. Ma ei tea, mis needus mul küljes on, aga ok, alustame algusest.

Esmaspäeval käisin tiiru Ruilas. Allkirjastasin oma praktikalepingu ja kuulsin, et praktikale tuleb ka Olustvere kooli õpilane. Tal on ainult poole pikem praktika kui mul. Koju tulles majandasin hobustega ja käisin Aaduga ilusasti jalutamas jälle. Väga paha harjumus on tal peaga sahmerdada ja nööri närida. Ma ikka püüan ise rahulik olla ja ülemääraseid liigutusi mitte teha. Ainult surve ja reaktsiooni peale kiitus, ülejäänud aja teeb ta ise asja nii keeruliseks minu arvates.

Teisipäeval jalutasin ka temaga, siis lühidalt, kuna polnud kuskile minna ka. Tee oli nii libe ja vesine, sulab ikka hooga igal pool.

Eile olin tallist eemal. Hommikul suundusin autoga Raplasse, et võtan Kati peale, käin poes korra ja suundume Türile. Häh, ei. Kui poe parkimiskohalt välja tagurdasin ja esimese käigu sisse olin pannud juba, kadus sidur ära. Siduritross katki. No mida nalja. G4S turva aitas mul auto parkimiskohale tagasi veeretada ja mõtlesime Katiga, mis edasi teha. Esmalt sai ta oma tuttava kätte, kellel juhtus vaba päev olema ning oli parajasti Raplas ka. Siis tellisin uue trossi ja alustasime Kati sõbraga teekonda Türile. Türilt saime juba Andyga Viljandisse. Viisin oma mineraali tagasi ja sain uut nänni vastu.

Ratsakindad, hari, kabjakonks, tekivöö ja pehmendus rinnarihmale.

Raplasse tagasi jõudes sain uue trossi ja ootasin remondionusid ning sain pool 9 koju ka lõpuks.

Täna olin terve päeva üksi kodus. Ilm oli üpris ilus, aga tuuline. Vedasin raadio talli eesruumi ning kuulasin bokside tegemise ajal. Täitsa tsiviliseeritud tunne. Ainult pisikene sikupoiss kukkus täna õiendama. Kõik oli olemas- vesi, ilus hein, piim ja jooksuruum, aga tema ikka kisendas. Ning ta kisendab ainult minuga, mingi vimm vist.

Tarka juttu ka. Subli söötasid saab Ruilast Tuvi käest tellida. Järgmine nädal lähen n-ö praktikale sisse elama ja siis uurin, kas saan ühe koti laminiitiku sööta. Järgmisel nädalal saan siis aimu oma praktikast väheke :) Ootan huviga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar