01 detsember 2010

Veel tallitööd

Talli minnes avastasin kõigepealt, et täna on juba detsember. Oh.. vaheaeg, jõulud, aastavahetus ja muu ilus jooksis mu silme eest läbi. See oli ka kogu ilu minu tänases päevas. Hommikust saati on mu kaaslaseks olnud tugev kõhuvalu, seega hobuseid keeldusin ohutuse mõttes välja viimast.

Mis siis ikka, hobused välja ja bokse tegema. Täna ei tulnud ka turvast ja põhubokside tegemisele kulus rohkem aega, kui turbaga boksidele. Vähemalt ei olnud veeämbrid jääs ja lõunaks tuli neid küllalt vähe täita. Panime boksidesse ikka rohkem põhku, lõunased heinad ja valmis ta viimaks saigi. Aga täna oli raske. Meil on kõigil tüdimus. Tüdimus ka sellest organiseerimatusest, et inimesed jalutavad minema, kuigi neil on kohustused. Kõik on üks sasipundar ja keegi ei tea, mida täpselt teha tuleb. Ootan ikka järgmise nädala tunniplaani ja ma ei jaksa ära imestada, kui seal peaks jällegi talli praktikat olema. Tõesti ei taha jõulude ajal kodus haige olla.

Pärastlõunastesse valiku ja aretuse tundidesse ka lihtsalt ei jõudnud. Tulin ühikasse, sõin ja magasin siiani. Ärgates vaatasin, et Kati on kadunud. Ta on Lisandriga sõitmas ja tuldi müügivideot tegema. Loodan, et sõit tuli ilus ja video veel ilusam (:

Kui nüüd muidu optimisti pilguga ringi vaadata, siis ilmad on päris ilusad ja käis väike mõte peast läbi, et koju minnes peaks Nennu varustuse üle vaatama. Ehk leiduvad meil parajad rangid ja saab tema ka saani ette panna. Nii mõnus oleks pingevabalt mööda lumist metsa traavida. Ehk siis tuleb mulle jälle meelde, miks ma siin olen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar