09 mai 2013

Tsirkus küll

Teisipäeval läksin lõunast talli, tegin boksid ja kui lõpetama hakkasin, nägin, et Corinto ei olnud jälle korras omadega. Korra nägin teda magamas. Tavaliselt ta seda ei tee, aga nüüd kuumaga, kes teab.. 10 min hiljem nägin teda samuti maas, aga teises asendis, mis tähendab, et ta oli tõusnud vahepeal. Siis jäin vaatma. Tõusis, kraapis, vahtis kõhtu ja närviline. Selge. Ütlesin Cicciole. C ütles, et kui püherdada tahab, tooks talli vahele. Hakkas püherdama, tõin talli vahele, sai Finafyni süsti ja läksin jalutama. Oli parem, panin boksi.

Asi aga selles, et kui ma bokse teen, siis ta alati teeb ühe hunniku sel ajal. Hommikul oli kõht lahti ja päev varem samuti. Iga päev on tal külgedel näha, et on hammastega süganud. Seda olen vist ka maininud, et kõhnaks on nüüd jäänud. Mina kardan seda, et tal võivad siseparasiidid olla, mis valu teevad. Oma silmaga ma ei näinud, et ta ussirohtu tookord sai, kui jutuks oli... Pealegi sel korral ta seedimine töötas, oli kuulda helisid ja normaalselt... Samas oli kõht punnis veidi ja hoidis seda üleval.

C helistas Eliole. Ütles, et peab nüüd uue rohu tooma talli, sest Finadyn sai otsa ja oleme seda juba 2 korda tema hobusele kasutanud. Seega oleks ilus maksta kasutatud ravimite eest. Elio lubas minna vetapteeki ja rohu osta ning talli tulla. Päris tuligi...

Siis läksin viimaseid 6 takistuseposti esimest korda üle värvima. Olime lõpetanud, andsime söögid ja koju.

Kolmapäeval oli selline lugu, et mõned tänavad olid kinni Giro d'Italia tõttu. Jalgratturid. Palju jalgrattureid. ametlik teadaanne oli, et 14.30 tehakse tänavad lahti. Tegelikult oli juba 13.00 kõik avatud. Elio saatis kella kümne paiku smsi C-le, et tuleb talli 19.30, kuna tänavad on kõik kinni.

Kell 19.00 C helistas Eliole. Elio vastas, et jaa jaa, poole tunni pärast on tallis. C ütles, et saab vetapteegist allahindlust ka, kui C sinna enne helistab. Aga no ei midagi. Mees ei tulnud jälle.

Mina läksin kolmapäeval 14.30 talli, viskasin Nearco põhuboksi tühjaks, panin saepuru asemele ja kõik. Võtsin siis värvipurgi, et lähen värvin postid teist korda üle. Jalutan sinna, kus takistused olid... ja tühjus. Kõik juba platsile veetud. Normaalne vend ikka küll. Saan aru nüüd, mida mõeldi, kui miski 3 inimest küsisid mu käest, et kuidas ma tean, kuidas värvida. No tule taevas appi.

Läksin siis platsile ja värvisin nad seal üle. No muidugi plats on nüüd suurem ja terve plats jälle takistusi täis pillutud ja ruumi kuskil miagi mõistlikku teha on imevähe. Aga noh, keegi ei teegi seal midagi mõistlikku ja mul on ka savi, sest ma nagunii sõitma ei lähe sinna enam.

Postid värvitud küsisin, et mis edasi. C ütles, et võin puhata natuke. Nii ma siis puhaksin 2 tundi. Nad istusid terve selle aja platsil (C, Paolo, Elli, Walter, hiljem Alessandra ja Sabina). Vaatasid, kuidas ratsutas Marlon ja kui saabus Luisa... Oeh. Milline kommenteerimine... Tegelikult oli ka mida kommenteerida, sest Super-treener Piero säras oma täies hiilguses. Kõigepealt sõimas Luisat, kes lõpuks enam ühtki takistust ei hüpanud, kuna Luisa ütles, et kardab ja hobune tõrkus kõike. Siis pani Piero ka ratsariided selga ja küll siis läks lõhkumiseks. Hobuse lõhkumiseks paraku... Siis ma jalutasin juba platsilt ära, sest ma ei kannata sellise jama vaatamist. Lõppkokkuvõte oli aga see, et Luisa ei lähegi Catanzarosse nüüd võistlema.

Täna talli minnes ütles C, et Elio oli eelmine õhtu siiski hilja talli tulnud. Aga mitte Finadyni tooma vaid boksiüüri maksma.

Täna tegin tallis boksid. Pooled hobused olid üsna paanikas, kuna kahe talli vahel olevat platsikest veeti igasugu risust kopa ja käruga tühjaks. Sinna tulevad uued boksid kunagi... Ja siis tuli Elio talli. Ratsutama. Või noh, vähemalt plaaniga seda teha. Aga rohtu ei toonud ta ikka hobusele :D

C käis Arest kordetamas, seal uues tondinos (korderingis) ja siis kui lõpetanud olin boksidega, palus mul Nearcot kordetada. Uskumatu, kui väike se kordering on. Ja nad tahavad sellele veel piirde ja katuse panna. Möh... Pool kordet oli mul käes, tavaliselt ikka Nearcol lasen korralikult suurel ringil joosta, et korde täies pikkuses... Lisaks on pinnas ka ikka jama ja liiga pehme vast. Seal ainult liiv. C enne kastis ja siis rullis, aga nomaeitea.

Kui Nearcoga talli läksin, oli Eliol Corinto valmis pandud. Pidi ette kordetama. Aga juba küsis, et kuidas see korde üle kukla kinnitatakse ja kuidas seda pärast vahetatakse, et suunda muuta jne. Unustasin hetkeks, et uus kordering on avar maa ja seal ilmselt Corinto hästi vasakule ei jookse. Kinnitasin siis korde nii, et hakkaks paremale jooksutama. Läksin Nearcot pesema. Elli tuli 10 min pärast ja ütles, et C kutsus neid platsile. elio ütles, et peab veel jooksutama, alles alustas. Rääkisin Ellile, millal ja kuidas ja mis. Elli läks platsile. Elio tuli küsima, kuidas ta vasakut pidi saab jooksutada, see ju keerab nina ringi sisse ja ei liigu rohkem. Ma ütlesin, et ei ol lugu, jookseb siis 5 min kauem paremale ja läheb platsile, alustab ilusasti vasakule poole sõiduga. Elio ütles, et ei tema ei lähe kuhugile nii, hobune liiga energiat täis ja tema kukub alla. Ütlesin, et asi ei ole üldse nii hull, Corinto oli niigi juba pool surnud sellest laus päiksekäes jooksmisest. Ei ei, tema nii ei lähe ja äkki proovin mina ikka vasakule jooksutada. No issand. Võtsin hobuse ja läksin siis kordeplatsile, tal käskisin C-ga rääkima minna. Pidin ju tegelt Nearcot pesema, aga no kuidas see hädakott sinna üksi oma hobusega jätta. Corinto sammus kõnnib küll, aga joosta ei taha vasakule. No mis ma teen. 5 minutiga ei tee ma kordel imesid hobusega. Elio tuli tagasi, ütles, et C käskis ikka platsile minna, aga tema nii ei lähe ratsutama. Ma andsin talle selle korde ilusasti üle ja ütlesin, et mina ka ei tea, mis tsirkust te korraldate. Mina lähen teen oma tööd edasi. Siis tuli C ise ja jooksutas hobust. Uuesti paremale ja siis vasakule. Mängis temaga seal natuke ja jookseb küll, kui ilusasti nõuad ja jälgid ja õigel kohal teda edasi ajad. aga Eliost ju ei ole mingit nõudjat. Lõpuks ei läinudki mees siis sõitma. Ütles, et tulb homme uuesti kordetama ja vast siis sõidab... Aga homme ei ole tallis mitte kedagi.

Nimelt C läheb siis Paologa Pugliasse. Võtavad Luxi kaasa ja toovad Alessandrale uue hobuse asemele. Mul tuleb vaba päev (ärge küsige, kes bokse teeb, ilmselt mittekeegi) ja tahan homme minna kusagile. Vot niisugused lood on siin olnud. Ma veel vapralt üritan vastu pidada.. 5 töönädalat tallis jäänud, siis võtan puhkuse! (:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar