15 mai 2013

Reedel, 10. mail, oli vaba päev. Hommikul läksin Quattromigliasse. Oli asja ajada veidi ja siis ootasin rongi, et Paolasse minna. Mul oli üks tunnike aega. Istusin Bar Colosseosse mahla ja cornettoga ning nautisin ilusat ilma. Peagi nägin mööda kõndimas Pierot. Ja oma ringiga jõudis ta minuni. Istus siis üks pool tunnikest minuga ühes lauas ja rääkis ikka Cicciost ja uuris mu elu kohta jne.. Ütleme nii, et päris sellist hommikupoolikut ma ka ei oodanud :)

Kell 13.07 läks rong Paola suunas. Reede. See rong oli puupüsti täis üliõpilasi, kes koju suundusid. Paolas jalutasin kõigepealt unnikese, otsisin vaikset paika. Sellega probleemi pold, sest rannas palju inimesi ei olnud. Puhta paiga leidmisega oli aga küll probleeme natuke. Lõpuks õnnestus leida üks armas liivane laiguke keset kive ja sinna ma ennast paigutasin. Miski poolteist tundi olin rannal, kuid suure osa ajast oli päike pilve taga. Lõpuks jalutasin natuke teises suunas ka, tundisn, kuidas ma näost üleni punane olen ja mõni koht õhetas veel veidi. Sõin ühe jäätise suundusin rongijaama piletit ostma. Siis jäi veel natuke aega ja jalutasin läheduses. Leidsin ühe pisikese kiriku. Astusin sisse. (Hea jahe koht siiski) Tore on näha, et lapsed kirikus käivad siin.

Rongis oli üsna kahtlane istuda suvise pluusi ja üleni punasena, kui kell oli juba kuus läbi, päike kergelt pilve taha loojumas ja inimesed ümber ringi jakkide või pusadega on...
Castiglione Cosentino rongijaamas on üks baar ka. Lootsin sealt omale bussipileti osta, et siis Quattromigliast rahulikult bussiga koju sõita. Selle jaama-baari omanik on Vincenso, kes on ühtlasi ka tallis Elektra omanik. Paraku oli see baar tühi kui mutiurg, ütles, et piletid on otsas ja minu järel olev noormees ei saanud isegi kohvi mitte. Olgu, jalutasin siis järgmisesse kohta, sain piletid ja peagi tuli buss ka.

11. mai, laupäev käisin tallis. Tegin boksid, pesin Elliga sõidust tulnud Elektra, kordetasin Nearcot, kes uue korderingi üles kündis kuna tuulega puid kartis ja siis panin Elektra uuesti valmis, et omaniku pisikesele tütrele paar ringi platsil teha. Tallis oli veel miski preili, Elli tuttav, see jalutas ka natuke ja läksime talli ära.

12. mai, pühapäev olin kodus. Koristasin tuba, asju. Panin veidi kokku neid ja talve asju pakkisin kokku. Käisin õhul metros süüa ostmas ja ei midagi põnevat väga. Olin üksi kodus ka (:

Esmaspäeval talli. Tegin boksid. Vedasin mingid paar blokki plasilt ära, ei tea, mida C nendega tegi. 5 tükki, aga vastikult rasked. Pesin kordelt tulnud Nearco ja sain veidi varem Elliga koju. Muide Elli vend läks eelmisel päeval haiglasse... Kurtis valusid seljas ja küljes ja käes. Tal leiti õhku kopsudest väljapool rindkeres. Üsna tõsine värk.

Eile Ellit tallis ei olnud. Mina käisin bokse tegemas. Hommikune uudis oli veel see, et lammas, Pasquale, kes Toskaga ühes boksis elas, on surnud. Oli juba hirmus vana ka. Aga vähemalt ei piinle enam. Ahjaa... Reedest saati pole meil enam La Luxi. Nüüd on tema asemel Ledy Falkon. Helekõrb, nelja valge jalaga ja kurgu all on ka valge märgis. Nägu ja värvus on kenad. Kabjad lamedad ja jalad üsna peenikesed selle kere kohta, laudjas väga nurgeline. Aga muidu paistab tore hobune ja lihtne sõita ka, kui eile nägin. Igatahes kui Sabina ja Alessnadra boksi juurde hobust võtma tulid, siis ütles Sabina, et tal on mulle väike kingitus. Minu lahkuse eest, et neid alati Luxiga aidanud olen. Nii armas. (: Sain omale kenad hõbedased kõrvarõngad.

Siis saabus veel üks ema oma hullult vahva seitsme aastase poja Alessandroga, kes tahavad mõlemad meil ratsutamas käima hakata. Suundusid pärast eilset prooviringi kohe poodi ratsariideid ostma. Vot nii on lood. Täna kell 19.00 pidid platsis olema... Pilte panen ka teile mingi hetk. Praegu pean aga talli minema jälle.. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar