04 mai 2012

Tulevikuplaanist

Uuest nädalast on 2 vaba nädalat. Selle aja jooksul on vaja valmis saada äriplaan, kirjutada Ulvile veel viimane essee ja panna kirja kordamisküsimuste vastuseid. Tasakesi tuleb kokku panna ka lõpuriiete komplekt. Lisaks sellele on vaja veel mõningaid asju organiseerida, mis puudutavad minu plaane pärast kooli lõpetamist. Arvan, et võin oma idee siia nüüd lõplikult kirja panna.

Kavatsen siis suvest, täpsemalt juuli esimesest poolest, hakata tööle Itaalias, Calabria regioonis, Rendes. Veel täpsemalt... minu teed lähevad pastamaa praktikakohta tagasi. Ciccio ja Elli. Grazy-girl. Marlon ja Lady. Calita. Preilid, kellele hobune pannakse treeninguks valmis. Sepp, kes värgib ühe hobuse päevas. Palmipuud ratsaplatsil. Kohe ümberkukkuv jooksuaed. Lõõmav päike. Vein. Carmelo. Latte macchiato. Pasta. Pasta. Pasta...

Ma ei tea, mis, aga miski kutsub mind sinna ikkagi kangesti tagasi. Pealegi olen ma usinasti raha säästnud, et muretseda endale lennupiletid. Otsin ka kohale saamiseks alternatiivi rekka-kaassõitjana, mis oleks hulga soodsam ja lubaks rohkem asju kaasa võtta, kuid arvan, et pean siiski lennukiga leppima.
Lisaks sain ma vastuse MESi keskuselt. Nimelt, noored, kes te tulevikus hakkate MESi toetust saama, siis aasta välismaal enese täiendamiseks või lihtsalt reisimiseks on teie toetusele täiesti ohutu. Kui on ikkagi kindel plaan Eestisse tagasi tulla ja mitte alaliselt välismaale jääda, ei pea toetust tagasi maksma. (:
Veel olen uurinud vastava dokumentatsiooni kohta Eesti kodanikul Itaalias viibimiseks. Kuni 3 kuud võib riigis viibida ilma igasuguste lisadokumentideta, ainult politseile peab deklareerima oma olemasolust. Pikemas perspektiivis peab end juba kohalikku rahvastikuregistrisse kirjutama ja esitama töötamise/õppimise ja elukoha paberid. Keda huvitab, siis infot saab siit:

Itaaliasse oodatakse mind väga tagasi. Mulle on lubatud tasuta elamine, tasu teatud tööde eest ja oodatakse, et ma ikka usinasti ratsutama hakkan.No, eks me vaatame, kuidas see kõik kujuneb. Tegelikult peavad päris head närvid olema, kui kavatsen seal aasta olla, kuid samas on seal nii palju, mis mu närvipinget kompenseerib.

Peamine asi on, et õpiksin Itaalia keelt. Ilma õppimata võin selle reisi üldse ära jätta. Mulle on abiks õpitud erialane sõnavara praktikaajast ja õppimiseks kasutan interneti võimalust www.livemocha.com 

Niisugune mõte siis. Endiselt on selle juures üks "aga". See "aga" on igavesti armas, karvane ja neljajalgne. Ja ma ei tea, mis sellest saab. Ma ei taha mitte Aadut maha müüa. Mul juba tuli korra üks mõte... Üks naisterahvas otsis hobust.. Aga ta on ka endale juba kellegi tegelemiseks leidnud. Ma ei tea. Ma ei tea..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar