10 mai 2012

Ilmselt nii see elu on koguaeg plaaninud minna

Nojah. Sai siin natuke mõeldud ja arutatud... Siiski vist on plaanis Aadule leida uus elukoht ja tegeleja. Tahaks nüüd käsi südamel öelda, et ma müün oma elu viimase hobuse, kui just kunagi ei peaks selle alaga leiba teenima hakkama.

Kallid sõbrad ja minu blogi külastajad. Kui teie teate kedagi, kes on valmis noorele eestasele head kodu pakkuma, siis andke mulle teada. Ma ei taha enam hobust müüa inimestele, kes loomast midagi ei tea ja varsti teda edasi hakkavad müüma. Aadu on hea poiss, terve ja elavaloomuline. Müügi põhjus on lihtsalt see, et ma lähen ära ja hobune mind omapäi koplinurka ootama ju ei jää.

Hiljem: Aga kui PRIA-st peaks karjatamistoetust saama, siis ei lähe ta ilmselt kuskile. Saa siis aru.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar