19 september 2011

Huvitav elu

Eelmine esmaspäev ei läinud üldse nii rõõmsalt, kui arvasin. Nädalavahetusel olin külma saanud ning esmaspäeval kooli ei läinud. Ainult teisipäeva pärastlõunal suutsin end hooldusesse vedada. Seal tõime vabakast hobused ära, minul Poledra, keda oli vaja kammida, kasida ja pesta. Polka lakk sai ilusaks ja sokid puhasvalgeks, ning seejärel viisime nad vabakasse tagasi. Jei.

Vahepeal sain natukene vanemaks ka, aga see pole kuigi oluline (:

Pühapäeva õhtul tagasi ühikasse ja loomulikult ei olnud meil jälle sooja vett. Tuba oli ka jääkülm. Täna hommikul tuli soe vesi, kuid lõuna ajast saati pole seda jälle olnud. Hommikul olid Estiga pidamise tunnid, kus tõime hobused koplist ära, tegime kopli ühe külje väiksemaks ja tõime hobused koplisse tagasi. Bensuka koppel, kui keegi teada tahab. Ilm oli tuuline ja jahe, minul oli paks jope seljas ja sellega oli liigagi soe, seega sain jälle tuult.

Pärastlõunal oli praktikakaitsmine. Seda koos PH3-ga ja HM11 tuli ka kuulama (mitte, et meid oleks eelmine aasta lubatud). Sellega läks õnneks ilusti, kuigi pilte ma ei näidanud ja oma plastik-riba jätsin ka ühikasse maha. Hinde saame vast homme e-kooli.

Aa, ja hommikul avastasin, et keegi on mu auto peale ennast toetanud niimoodi, et seal mõlk on. Mitte golfile, vaid sel nädalala olen tegelt isa autoga, seega ... Ma olin hommikul võimeline tapma kedagi.

Päev kulmineerus ühika arve saamisega. Kui eelmisel aastal euro tulekuga maksime 19,17€, siis nüüd peame maksma 20€ selle eest, et tuba külm on ja pesta ainult laudas või Mirja-Mai juures saame. Vanas väärtuses on hind ju 12 krooni tõusnud, aga mida meie selle eest saame? Jah... Täna hakkas mulle siin kohe väga meeldima. Iroonia loomulikult.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar