28 juuni 2011

Tere taas

Ok, ma tean, et kui ma pean sellest kõigest uuesti kirjutama hakkama, siis ma lükkan seda aina edasi ja edasi, aga tegelikult tahaks ikka blogia, et vähe põnevam oleks. Seega jah, suurvõistlused on selja taga ja praktika sai läbi. Midagi põnevamat vist väga polnudki, kui eelmise postituse lõpus kirjutasin. Kokkuvõtteks jäin ma oma praktikaga väga rahule!

Pilte vaadake Facebookist, seal on praktika ajale eraldi kaust :)

Vahepeal olen Aaduga harjutanud siin ikka käe kõrval jalutamist ja SAIN lõpuks KORDESEDELGA (: Olen seda kaks korda talle selga pannud ja teise korraga sidusin jalutusnöörid tal tagumiku ümbert kokku, et ta harjuks nööridega külgedel ja kandade kohal. Üldse on ta selline nunnukas, aga paksuks läinud.

Nennuga olen kaks korda sõitmas käinud, kuna ühed tuttava lapsed tahtsid sõita.. Aa, kolm korda isegi olen sõitnud. Ühe tuttava lapsed ja teise tuttava lapsed ja siis mu oma õetütar, kes jälle suvepuhkusel siin on. Sõidan siis veidi ette, et Nennu rahulikum oleks, kuna liikuda talle meeldib endiselt.

Uudiseid siis veel: eile sain teada, et Tvister on müügis. Karm iseloom hobusel vist, ei oska muud öelda. Tvisti omanik käis vahepeal ka Aadut vaatamas, mina pole Tvisterit senini vaatama jõudnud.. Aga kes teab, ehk ikka näen teda veel.

Eile hilisõhtul oli mul ka tore üllatus. Mulle tuli külaline, Eliise. Jutustasime paar tunnikest teetassi kõrval ja nii põnev oli kuulda lugusid Saksamaalt, eriti, kui oled blogil koguaeg silma peal hoidnud ja oled tegemistega kursis. Igaljuhul Eliise stardib täna Saksa tagasi ja hoian talle pöialt. Üks julge tüdruk, ma ütlen. (:

Olge teie ka tublid, kes te veel viitsite mu blogi lugeda. Hoian nüüd asjadega rohkem kursis ja katsun hobestega tegeleda nendest sääskedest ja parmudst hoolimata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar