20 veebruar 2011

Külm on ikkagi

Blogile otsin uut head pealkirja. See pole enam ammu midagi uut :)

Nii.. Kolmapäeval puhkasin hommikul, kuna tõbi hakkab kallale tulema. Köha ja kurguvalu vahelduva eduga. Pärast lõunat läksime mõisa praktikate kaitsmist kuulama. See oli päris huvitav ja ettekanded on alati toredad, kui on pilte ja natuke huumorit. Tegelikult oli päris kurbasid ettekandeid ka. Kahju, et igal pool ei peeta hobuseid heades tingimustes ja mõned inimesed nii laisad on, et lihtsalt ei tee kaks päeva bokse. Aga sellegi poolest. Ypäjä ettekannet tuli kuulama natuke rohkem inimesi, näidati pilte ja räägiti projektist.

Pärast ettekannete kuulamist küsis Kati minult, kas ma olen juba praktikakoha valinud. Ta tuletas meelde, et Ypäjäle saaks ka nüüd kevadel minna. Ma natuke kõhklen. Pole ammu suurte tallide ja hästi organiseeritud süsteemidega kokku puutunud. Pealegi ei ole ma kunagi varem soomes ka käinud, keeled ei ole ka mu tugevaim külg ja seega ma natuke kardaks üksinda minna. Kui mul veab, ehk saan järgmine õppeaasta projekti kaudu sinna minna. Vaatame. Aga Kati soovitas mul siiski Üllega rääkida, et tema saaks mu praktikajuhendajaks.

Enne ühikasse minemist vaatasin tunniplaani ka. Tallipraktika ja hooldus järgmise nädala kolmel päeval. Jeii.

Neljapäev oli mingi halva karma päev. Kõigepealt tuletan meelde, et Särevere kooli territooriumil on politsei töö väga hästi organiseeritud. Vähemalt päevasel ajal. Hiljem jätsin auto võtmed talli kappi, kuigi pidime ühika juurest kohe autoga minema, et pärast õhtust praktikat kiiremini koju saaks. Läksin autole järgi, aga unustasin meie kodinad tuppa, seega sõitsime pärast praktikat autoga ühika juurde tagasi ja võtsime asjad. Siis oleksin end tee peal veel põlema pannud ja ... :) Vahel on mõni päev lihtsalt hullem kui mõni teine.

Aga hea pool oli päeval ka. Tegime hoolduse tundides hindelist tööd ja mul õnneks tuli kõik välja. Sidusin esimesele ja tagumisele jalale pinde, siis kanna ja randmeliigese kinni ning esimesele kabjapiirdele lahas. Seejärel tuli hobune liikuma saada ja no muidugi minu kannaliigese lahas ei pidanud vastu, aga selles olid süüdi ebastandardsed töövahendid :D

Varastan Katrini tehtud pildi ka siia:



Hobuse parem pool on minu seotud, vasak Kati. Hobune on Via Pepsi.

Reedel oli koolis rajameistri koolitus ja laupäeval tallidevahelised võistlused. Reedel ma sõitsin kodukandis niisama ringi ja laupäeval külastasin Üllet. Võtsin oma praktikaprogrammi kaasa ja arutasime asja natuke. Ta peab Ehaga arutama, et kas ma võin Ruila tallis praktikal olla. Lisaks rääkisime veidi neist praktikantidest, kes Ruilas olid sügisel ja kui palju nad mida said, mis praktikaprogrammis kirjas on. Igatahes Ülle oli nõus ja valmis mulle plaani koostama, mille alusel oma praktikat teostada. Eks varsti saame teada.

Järgmist nädalat on koolis kolm päeva. Tallipraktika ja hooldus, nagu juba mainitud. Neljapäeval EV aastapäev ning reedel on koolis lõpuaktused. Siis hakkabki juba märts ja selgub mu finantsolukord ka :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar