23 juuni 2012

Jaanipäevaks...

Kopeerin siia kalli Kai tänased jaanisoovid kõigile, kuna need iseloomustavad seda võrratut ilma kõige paremini. "Soovin kõigile mõnusalt läbi vettinud riideid, kustuvaid lõkkeid ja toredat liha leotamist !"

Mina olen omadega seal maal, et ootan nädala pärast toimuvat lõpetamist, peab organiseerima paar asjakest seoses kooliga veel, peaksin usinasti itaalia keelt õppima ja veel viimaseid asju müüki panema, mille eest oleks lootust ehk raha saada. Viimasega on vähe kehvasti, aga vähemalt kõik hädavajalikud asjad on nüüd reisiks organiseeritud ja jääb oodata vaid mineku päeva...

Koduse olukorra tõttu ei ole praegu kahjuks aega keelt õppida väga, siin nii palju muud tegemist. Tean, et pean selle käsile võtma, muidu ei saa ma endiselt muffigi aru ja elu läheb seal maru keeruliseks. Õnneks on mul seal küll Elli, kes natuke inglise keelt räägib, kuid ta on ka ainus.

Üldsegi, Elisa kirjutas mulle paar päeva tagasi. Teatas, et Calitat pole enam. Miski jama soolestikuga, tõenäoliselt siis soolekeerd. Kahju, tore hobune oli. Üks vahva tegelane, kellega ma julgesin hüpata ka. Kes ei mäleta, siis Calita oli vanem võistlushobune, kes nüüd algajaid õpetas ja samuti meie sõidukas oli. Siis mainis Elli veel, et neil on 37 kraadi sooja seal ja töö hakkab pihta õhtupoolikul, hommik on mul vaba. Lisaks leiti mulle elukoht, mis pidi "really pretty" olema. Ja Marlon oli lubanud mul oma Ladyga ratsutada.. Seega, Marii, please, don't kill me! :D

Hakkasin tasapisi oma masterlisti ka koostama, et mis asjad pean kaasa võtma. Ahjaa, ning vanemad kinkisid mulle lõpetamise puhul digikaamera (: Nii suur aitäh neile.

Muid uudiseid vist väga ei olegi. hobused elavad hästi, parmud on välja tulnud ja isegi öösel on nii palju putukaid, et nad ei taha välja jääda. Vot.. Aga ma nüüd lähen vist vihmavarju all istutama ubasid, mis ma suures rohimistuhinas välja olin tõmmanud... (see maltsa-istandus ei ole minu teema, eksole).

Head jaani!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar