23 aprill 2012

Kergelt lõpusirgele

Avastasin, et see Särevere etapp hakab vaikselt lõpusirgele lähenema. Veel on mõned tööd teha ja siis mõned suuremad tööd. Tallipraktika lõppeb minu jaoks sellel nädalavahetusel viimaste hargitõstetega ja jäänud on äriplaan. Kaks nädalat koolis, siis 2 nädalat vaba ja mõned nädalad veel...

Reedel sadas terve päeva, seega midagi asjalikku ei teinud. Laupäeva hommik nägi ka kole välja, kuid õnneks ilm soosis minu päeva. Käisin Väänas Gretsul abiks natuke. Sain alustuseks kohe sõita, maastikul ja siis väike treening maneežis, kus palusin Gretsul end õpetada. Ikka mu sääred noh, loksuvad ja varbad vahivad välja. Muidu oli tore, hobune mulle meeldis. Järgmiseks sõitsin, ainult sammu, teise hobusega ja siis kolmandat kordetasin. Aitasin varustust puhastada ja jalutasime hobustega õues ka ja nii see päev läks. Koju jõudes majandasin enda omad ära ja mõtlesin, et jalutama Aaduga ei lähe, et järgmine päev on aega rohkem...

Täna oli meeletult kena ilm küll, kuid Aadu sai jalutamise asemel jooksutatud. Koplist ei andnud kätte, kuna Nennu oli vähe kevadmeeleolus ja ilmselt kartis, et tahan neid ilusa ilma käest talli peitu viia. Nii nad siis jooksid ja isegi kaera peale kohale ei tulnud. Selge, koristasin hoopis tallitagust ja vaatasin oma sadularuumi üle, et mida koristama hakata, kui ükskord aega on. Asjad kokku ja tulin kodust tulema.

Oeh.. Tegelikult tahaks ühe korraliku postituse siia blogisse teha, ühe kokkuvõtva ja veidi selgitava, kuid aega napib natuke. Koolitööd tahavad tegemist ja veidi tuleb puhata ka. Kui ma nüüd mõnda aega ei kirjuta, siis ma ilmselt olen kuskile äriplaani või tervishoiu kontrolltööde vahele mattunud... Igaljuhul kevadhooaeg on ametlikult avatud ja ma olen rahul (:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar